» معرفی » معرفی استارتاپ » آکادمی فروش دیدار؛ آموزش تخصصی فروش برای مدیران و کارشناسان
معرفی استارتاپ

آکادمی فروش دیدار؛ آموزش تخصصی فروش برای مدیران و کارشناسان

شهریور 25, 1403 00


آکادمی فروش دیدار با هدف ارتقای مهارت‌های فروش مدیران و کارشناسان، دوره‌های تخصصی و کاربردی در زمینه آموزش فروش برگزار می‌کند.

این دوره‌ها با بهره‌گیری از سرفصل‌های به‌روز و معتبر بین‌المللی در زمینه فروش و بازاریابی از مدارس مطرح کسب و کار مانند مدرسه کسب و کار کلاگ آمریکا و مدرسه فروش رین گروپ طراحی شده‌اند.

اساتید این آکادمی با دقت بسیار و پس از انجام مصاحبه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند و به‌طور مداوم ارزیابی می‌شوند تا از کیفیت و کاربردی بودن محتوای آموزشی اطمینان حاصل شود. همچنین، دانشجویان علاوه بر جلسات آموزشی، هر هفته از جلسات آنلاین خصوصی با مربیان بهره‌مند می‌شوند که به آن‌ها در پیاده‌سازی مفاهیم تدریس‌شده در کسب و کارشان کمک می‌کند.

در پایان دوره نیز، مدرک آموزشی معتبر به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود. شرکت در این دوره‌ها به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های فروش را به‌صورت حرفه‌ای و اصولی فراگرفته و این مهارت‌ها را در مسیر افزایش فروش کسب و کار خود به‌کار گیرند

دوره کارشناس فروش حرفه‌ای (مجازی)

در دوره کارشناس فروش که توسط برترین اساتید فعال در حوزه فروش تدریس می‌شود، جلسات آموزشی ضبط شده به صورت هفتگی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در کنار آموزش‌ها، در جلسات آنلاین منتورینگ تمرین‌های کلاس را با کمک و مشاوره منتور انجام می‌دهید و به صورت تعاملی با مباحث آموزشی آشنایی بیشتری پیدا می‌کنید. در نهایت بعد از گذراندن دوره و طبق نتیجه گزارش منتور شما مدرک آموزشی برایتان صادر می‌شود.

ماژول‌ها و سرفصل‌های دوره

در سرفصل‌های آموزشی کارشناس فروش حرفه‌ای، همه آن‌چه را که یک فرد برای حرفه‌ای شدن در حوزه فروش نیاز دارد به شما آموزش داده خواهد شد. شما در این دوره علاوه‌ بر اینکه یاد می‌گیرید فروش نیازمند چه نوع نگرش و توانمندی‌های فردی است، کار با ابزارهای مورد نیاز کارشناس فروش، فرآیند فروش، دانش علمی فروشندگی و تحلیل و بررسی فروش را هم می‌ آموزید. نتیجه سرفصل‌های آموزشی ما، تبدیل‌کردن شما به یک کارشناس فروش حرفه‌ای و کاربلد است.

 برنامه آموزشی دوره

  • جلسات آموزشی هفتگی: مدت زمان این دوره 70 ساعت در نظر گرفته شده است. با ثبت نام در این دوره اموزشی دسترسی ویدئوهای آموزشی برای شما باز می‌شود که می‌توانید در صورت نیاز چندین بار آنها را در اسپات پلیر مشاهده کنید.
  • جلسات منتورینگ هفتگی: با شروع دوره شما در تیم منتورینگ عضو می‌شوید و به صورت هفتگی و هم راستا با کلاس، جلسات منتورینگ شما به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این جلسات هر سوال یا مشکلی که در جلسات آموزشی دارید توسط منتور برطرف می‌شود. این جلسات برای حل مسائل و چالش‌های فروشی شما بسیار کمک کننده هستند.
  • گروه‌های پرسش و پاسخ: بعد از ثبت نام، شما به گروه تلگرامی دانشجوهای آکادمی فروش دیدار اضافه می‌شوید. در این گروه‌ها شما می‌توانید با هم دوره‌های خود در تعامل باشید. این گروه ها برای اطلاع رسانی و شبکه سازی بسیار کمک کننده هستند.

ارزش‌های آکادمی فروش دیدار

آکادمی دیدار با باور به اینکه مهارت فروش ذاتی نیست و کاملاً اکتسابی است، اقدام به طراحی دوره‌های حرفه‌ای در این حوزه کرده است. این آکادمی از همان ابتدا با تعریف ارزش‌های کلیدی، مسیری اصولی برای دستیابی به اهداف خود تعیین کرده است.

  • تجربه مشتری: یکی از اولویت‌های اصلی آکادمی، تجربه مشتری است که همواره تلاش می‌شود تا آموزش‌های کاربردی با حس خوب برای مشتریان همراه باشد.
  • آموزش حرفه‌ای: آموزش حرفه‌ای به عنوان یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها در این آکادمی در نظر گرفته شده است، به طوری که آموزش‌ها توسط اساتید خبره و باتجربه ارائه می‌شود.
  • خلاقیت و به روز بودن: در راستای حفظ خلاقیت و به‌روز بودن، آکادمی دیدار به صورت مستمر سرفصل‌های دوره‌های خود را ارزیابی کرده و در صورت نیاز، تغییرات لازم را برای به‌روزرسانی مفاهیم آموزشی اعمال می‌کند.
  • منتورینگ: ترکیب آموزش‌های استاد محور و منتورینگ، یکی از نقاط قوت این آکادمی است که کیفیت آموزش‌ها را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد.
  • پیشرو بودن: پیشرو بودن و برگزاری دوره‌های متنوع در حوزه فروش نیز از دیگر اهداف آکادمی دیدار است.
  • مسئولیت پذیری: آکادمی دیدار همچنین به مسئولیت‌پذیری در قبال نارضایتی‌های احتمالی مشتریان خود اهمیت می‌دهد و متعهد است تا دلایل نارضایتی‌ها را شناسایی و به حداقل برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×