» اخبار استارتاپی » امکان توثیق واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای دریافت وام فراهم شد
اخبار استارتاپی

امکان توثیق واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای دریافت وام فراهم شد

مرداد 23, 1403 50

امروز، ۲۲ مرداد ۱۴۰۳، با امضای قراردادی میان شرکت ونسی و کارگزاری آی‌بی‌شاپ، برای اولین‌بار در کشور امکان استفاده از واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان وثیقه برای دریافت وام فراهم شد. این همکاری که نقطه عطفی در صنعت مالی ایران محسوب می‌شود، در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی به امضا رسید و توسط احمد وطنی، مدیرعامل ونسی، و پیمان باغچه‌سرا، مدیرعامل آی‌بی‌شاپ، اعلام گردید.

در این همکاری، برای اولین‌بار در ایران، امکان توثیق واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت پوشش آی‌بی‌شاپ با همکاری ونسی فراهم می‌شود. افراد می‌توانند با توثیق واحدهای خود از این صندوق‌ها، تسهیلاتی از ونسی دریافت کنند. این تسهیلات به سه روش ارائه می‌شود: خرید اعتباری با محل مصرف مشخص، کارت اعتباری برای استفاده در سیستم بانکی کشور، و پرداخت تسهیلات نقدی.

ونسی به‌عنوان یک پلتفرم لندتک، در زمینه توثیق و ارائه تسهیلات با دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کند و هدف آن پذیرش گسترده انواع دارایی‌های دیجیتال برای ارائه تسهیلات آنلاین به اقشار مختلف جامعه است. با همکاری پلتفرم‌ها، صرافی‌ها، مؤسسات مالی و کارگزاری‌ها، ونسی قصد دارد جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه لندتک تقویت کند.

آی‌بی‌شاپ نیز به‌عنوان یک سامانه سرمایه‌گذاری آنلاین، دسترسی کاربران به انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار را فراهم می‌کند و به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با خرید واحدهای صندوق‌های مختلف، به‌سادگی و با کمترین دانش و تجربه در بازار سرمایه فعالیت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×