» اخبار استارتاپی » هدیه زودکس به کرمانی‌ها در پنجمین سالگرد: ارسال رایگان برای اولین بار
اخبار استارتاپی

هدیه زودکس به کرمانی‌ها در پنجمین سالگرد: ارسال رایگان برای اولین بار

مهر 22, 1403 20

پلتفرم سفارش آنلاین غذای «زودکس» به مناسبت پنجمین سالگرد فعالیت خود، به کاربران کرمانی ارسال رایگان ارائه می‌دهد. این طرح به مدت پنج روز، از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ مهر، در دسترس کاربران کرمانی قرار خواهد گرفت.

مینا میرحبیبی، مدیر مارکتینگ زودکس، در گفت‌وگو با ایرانیان استارتاپ اعلام کرد: «زودکس فعالیت خود را از شهر کرمان آغاز کرده و طی ۵ سال گذشته به خدمت‌رسانی مشغول بوده است. این نخستین باری است که ارسال رایگان را در این شهر ارائه می‌دهیم. همچنین، با برگزاری قرعه‌کشی، ۵ تور مسافرتی به مقصد دبی را به کاربران هدیه خواهیم داد و تخفیف‌های ویژه‌ای تا سقف ۵۰ درصد برای سفارشات در نظر گرفته شده است. »

وی درباره رقابت زودکس با سایر پلتفرم‌ها در کرمان افزود: «در حالی که پلتفرم رقیب، اسنپ‌فود، با تخفیف‌های ۷۰ درصدی در حال رقابت است، زودکس توانسته است سهم خوبی از بازار کرمان را در دست داشته باشد و با ارائه خدمات جدید و متنوع، همچنان به توسعه بازار و حفظ کاربران خود ادامه دهد.»

بابک هوشمند، مدیرعامل زودکس، نیز پیش‌تر در مصاحبه‌ای با ایرانیان استارتاپ از اسنپ‌فود و تپسی‌فود به‌عنوان رقبای اصلی زودکس نام برده بود. وی گفته بود: «وجود رقیب بزرگی همچون اسنپ‌فود، علاوه بر رشد بازار، خطر تقسیم سهم بازار را نیز به همراه دارد. علاوه بر آن، ورود رقبای جدید در هر کسب‌وکاری ممکن است رخ دهد و آن‌ها با سیاست‌های تازه تلاش در جذب بازار دارند. در چنین شرایطی، کسب‌وکارها باید بر بهبود کیفیت خدمات، مشتری‌مداری و حفظ مشتریان خود تمرکز کنند و با شناسایی رقبا و اتخاذ استراتژی‌های مناسب در زمینه مارکتینگ، به رقابت بپردازند.»

زودکس فعالیت خود را از مهر ماه ۱۳۹۸ به‌عنوان یک پلتفرم سفارش آنلاین غذا از شهر کرمان آغاز کرد. این پلتفرم با در اختیار داشتن ناوگان لجستیک اختصاصی، دامنه خدمات خود را به ۵ استان دیگر از جمله مشهد، بندرعباس، شیراز، قم، کیش و سه شهرستان استان کرمان شامل رفسنجان، سیرجان و جیرفت گسترش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×