» اخبار استارتاپی » نماد صنعت پارس بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در پلتفرم سنجاق سرمایه‌گذاری کرد
اخبار استارتاپی

نماد صنعت پارس بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در پلتفرم سنجاق سرمایه‌گذاری کرد

شهریور 26, 1403 00

نماد صنعت پارس بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در پلتفرم سنجاق سرمایه‌گذاری کرده است. فرید آیت، مدیرعامل سنجاق، اعلام کرد که این پلتفرم موفق به ایجاد بازاری به ارزش ۷.۵ هزار میلیارد تومان برای متخصصان حوزه خدمات شده است.

علیرضا آقاسی، رئیس هیئت مدیره سنجاق، در نشست خبری پیرامون ری‌برندینگ و سرمایه‌گذاری نماد صنعت پارس، تأیید کرد که بخشی از این سرمایه‌گذاری به صورت نقدی و بخشی دیگر به صورت غیرنقدی انجام شده است. او افزود که این سرمایه‌گذاری به تقویت زیرساخت‌ها و توسعه سنجاق کمک خواهد کرد.

همچنین، آقاسی درباره فرآیند ری‌برندینگ سنجاق توضیح داد که این اقدام شامل بازتعریف هویت برند و به‌روزرسانی آن است. او تأکید کرد که این فرآیند موجب بهبود تصویر برند، انتقال دقیق‌تر پیام به مخاطبان، جذب مشتریان جدید و افزایش وفاداری مشتریان فعلی خواهد شد.

سنجاق پلتفرم آنلاین خدماتی است که از سال 1396 ارتباط بین ارائه‌دهندگان ومتقاضیان خدمات را فراهم کرده و تاکنون هزار خدمت مختلف در 200 شهر ارائه کرده است.

گروه نماد صنعت پارس  در سال 1384 در قالب یک هلدینگ خصوصی تأسیس شده است که با بیش از 20 شرکت تابعه در زمینه‌های مختلف صنعتی و بازرگانی فعالیت می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×