آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » آرین افشار مجدداً مدیرعامل فینووا شد
اخبار استارتاپی

آرین افشار مجدداً مدیرعامل فینووا شد

خرداد 13, 1402 100

آرین افشار، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآفرینی فینووا منصوب شد. آرین از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ مدیریت مرکز نوآفرینی فینووا را بر عهده داشت و پس از تغییرات ساختاری در این مجموعه، به عنوان جایگزین مریم نجفی در پست مدیریتی قرار گرفت.
آرین افشار، فارغ‌التحصیل رشته مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران است و تجربه‌های متنوعی در حوزه مدیریت و کسب و کار دارد. قبل از تصدی مدیریت فینووا، او به عنوان مدیرعامل شرکت جوانه فعالیت می‌کرد که یکیاز بازوهای نوآوری و سرمایه‌گذاری هلدینگ هزاردستان بود.
ضمناً، افشار به عنوان هم‌موسس استارتاپ وی‌دکوریشن نیز فعالیت داشته است و در طول مدیریت خود به عنوان رئیس هیئت مدیره، چندین کسب و کار نوپا را هدایت کرده است. همچنین، او در حوزه مشاوره نوآوری نیز فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است. در آخرین تغییرات ساختاری فینووا، دكتر علی زو‌اشکیانی به عضویت هیئت مدیره این مجموعه درآمد و آرین افشار به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره انتخاب شد. با توجه به تخصص و تجربه‌های آرین افشار در زمینه مدیریت استراتژیک و نوآوری، منتظر می‌مانیم ببینیم چه چالش‌ها و راهکارهای جدیدی در مرکز نوآفرینی فینووا به اجرا در می‌آورد و چه تغییراتی را در ساختار و عملکرد این مجموعه ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×