آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » آپارات، پنجمین پلتفرم پرترافیک استریمینگ جهان شد
اخبار استارتاپی

آپارات، پنجمین پلتفرم پرترافیک استریمینگ جهان شد

خرداد 18, 1402 80

بر اساس آخرین نتایج منتشر شده از رتبه‌بندی سایت Similar Web که مدتی است به عنوان جایگزین الکسا استفاده می‌شود، آپارات پس از یوتیوب، نتفلیکس، IMDb و دیزنی‌پلاس در جایگاه پنجمین پلتفرم پرترافیک استریمینگ و تلویزیون آنلاین جهان و رتبه یک پرترافیک‌ترین سایت‌های ایرانی قرار گرفت.

رتبه‌بندی انجام شده در سایت Similar Web بر اساس پارامترهای مختلفی از جمله تعداد بازدیدکنندگان سایت، کانال‌های ورود کاربران به سایت، پربازدیدترین کلمات کلیدی و سایر معیارهای ترافیکی محاسبه شده است.

ترافیک سایت آپارات در یک ماه برابر با 65میلیون باردید‌کننده یکتا و 2.8میلیارد بازدید ویدئو بوده است. ورودی مستقیم به آپارت از گوگل در یک روز برابر با 26 میلیون اعلام شده است.

پیشتر آپارات علاوه بر انتشار صورت مالی خود، خبر فعال‌شدن طرح درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای ویدئویی را اعلام کرده بود.

درباره آپارات

آپارات نام یک سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو در کشور ایران است. این وبگاه توسط شرکت صباایده راه‌اندازی شده‌ است. آپارات در بهمن ۱۳۸۹ درحالی که دسترسی به بسیاری از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئویی بین‌المللی از جمله یوتیوب در ایران مسدود بود، به کاربران ایرانی معرفی شد. محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیر سرویس آپارات دلیل ارائه این سرویس به کاربران ایرانی را، حجم بالای درخواست‌های کاربران برای ارائه سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×