آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » آپارات از سرویس جدید خود به نام آپارات موزیک رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

آپارات از سرویس جدید خود به نام آپارات موزیک رونمایی کرد

مرداد 24, 1402 80

آپارات، با ارائه سرویس جدید خود به نام  آپارات موزیک، به علاقه‌مندان موسیقی ایرانی این امکان را می‌دهد تا به آهنگ‌ها و موزیک ویدیو‌های محبوب خود دسترسی داشته باشند.

این پلتفرم، به‌عنوان بزرگترین پلتفرم اشتراک ویدیو در ایران، با هدف توسعه خدمات خود به کاربران، سرویس جدید آپارات موزیک را معرفی کرده است. این سرویس جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌طور آسان از موزیک‌ها و موزیک ویدیو‌های ایرانی لذت ببرند و نظرات خود را در مورد آهنگ‌ها ثبت کنند.

آپارات موزیک انواع موزیک و موزیک ویدیو‌های معتبر از هنرمندان برجسته مانند علی یاسینی، آرمین زارعی، سهراب پاکزاد، مهدی جهانی، محسن ابراهیم زاده، حمید هیراد، راغب، ماکان‌بند، مهدی احمدوند، محمد علیزاده و سایر خواننده‌های معروف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرویس جدید از طریق پلتفرم آپارات در دسترس عموم قرار دارد.

مزایای استفاده از آپارات موزیک:

  • اولین نفری خواهید بود که به صورت رایگان، آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای خواننده‌های محبوب‌تان را می‌شنوید و می‌بینید.
  • در بستری عالی به صورت رسمی، آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای دلخواه‌تان را می‌توانید بشنوید و تماشا کنید.
  • شما می‌توانید هنرمندانی که دوست‌شان دارید را دنبال کنید و در بخش نظرات با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.
  • موزیک ویدیوهایی که به آن علاقه دارید را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن آپارات، دانلود کنید و بعدا به صورت آفلاین در قسمت دانلودهای تلفن همراه، رایانه شخصی یا کتابخانه اپلیکیشن خود تماشا کنید.
  • شما می‌توانید ساعت‌ها به شنیدن و تماشای آهنگ‌های دلخو‌اه‌تان بنشینید و از بین ویدیوهای مشابه، آهنگ‌هایی که تا به حال، به آن‌ها گوش نداده‌اید را کشف کنید.

با این اقدام، آپارات به عنوان یک پلتفرم، تجربه‌ دسترسی به موسیقی‌های ایرانی و تبادل نظرات فراهم می‌کند. پیشتر نیز آپارات از طرح درآمدزایی از طریق انتشار ویدئو در این پلتفرم رونمایی کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×