آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » آپارات طرح درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای ویدئویی را فعال کرد
اخبار استارتاپی

آپارات طرح درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای ویدئویی را فعال کرد

اسفند 15, 1401 100

در طرح ویژه “حمایت از تولیدکنندگان محتوای آپارات”، به ویژه محتوای آموزشی، در کنار پرداخت بخشی از درآمد حاصل از پخش تبلیغات، مبلغی مازاد، از سمت آپارات به تولیدکننده محتوای ویدئویی تعلق می‌گیرد. میزان این مبلغ به عوامل مختلف از جمله کمیت، کیفیت و نوع محتوای تولیدی و همچنین استقبال بینندگان بستگی دارد. برداشت وجه، حداکثر یک هفته پس از ثبت درخواست به حساب کاربران واریز می‌شود.

در گذشته، ۵۰ تا ۷۰ درصد سود حاصل از تبلیغات آپارات به تولیدکنندگان محتوای ویدئویی تعلق می‌گرفت. در طرح حمایت از تولیدکنندگان، جریان درآمدی جدیدی برای تولیدکنندگان محتوای ویدئویی فراهم شده است. تولیدکننده محتوای ویدئویی از نظر آپارات فردی است که سازنده یا صاحب اثر یک محتوای ویدئویی باشد. تولیدکنندگان محتوای ویدئویی باید حداقل ۲۰۰ دنبال‌کننده و ۳ هزار ساعت نمایش در ۳ ماه اخیر داشته باشند.

آپارات یک پنل اختصاصی گزارش‌دهی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این پنل، پس از عضویت در آپارات و انتشار محتوای ویدئویی، امکان رصد کردن آمارها و دریافت گزارشات فراهم می‌شود. این پنل اطلاعاتی نظیر میزان درآمد کل، میزان درآمد روزانه و تخمین درآمد تا آخر ماه را به شما نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×