آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » آیا فیلم‌نت و فیلیمو حق نمایش تبلیغات را به کاربران اشتراکی خود دارند؟
اخبار استارتاپی

آیا فیلم‌نت و فیلیمو حق نمایش تبلیغات را به کاربران اشتراکی خود دارند؟

خرداد 3, 1403 40

اخیرا پلتفرم‌های نمایش خانگی فیلم‌نت و فیلیمو با اضافه کردن نمایش تبلیغات در ابتدا، انتها و حتی وسط فیلم‌های موجود در پلتفرم خود، موجب نارضایتی کاربران شده‌اند. کاربران این پلتفرم‌ها اعتقاد دارند به واسطه‌ی هزینه‌ای که برای خرید اشتراک و استفاده از سرویس پریمیوم پرداخت میکنند، نباید ملزم به تماشای تبلیغات در فیلم‌نت و فیلیمو باشند.

تیم ایرانیان استارتاپ برای بررسی و پیگیری این موضوع سری به صفحه قوانین و مقررات این دو پلتفرم شبکه نمایش خانگی زده است تا با هم مروری بر قوانین حاکم در این دو پلتفرم داشته باشیم.

برای بررسی و پیگیری این موضوع سری به صفحه قوانین و مقررات این دو پلتفرم شبکه نمایش خانگی زدیم تا قوانین حاکم در این دو پلتفرم را مرور کنیم.

نمایش تبلیغات در فیلیمو با هدف کنترل قیمت انجام میشود

در صفحه مربوط به قوانین و مقررات پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو ذکر شده “فیلیمو این حق را دارد در صورت صلاحدید به‌منظور کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از افزایش قیمت اشتراک‌ها در هر بخش از محتوا، نسبت به پخش تبلیغات اقدام نماید.”

فیلیمو کنترل قیمت را دلیل نمایش تبلیغات در پلتفرم خود عنوان کرده است. اکنون سوال پیش می‌آید که آیا واقعا نمایش تبلیغات منجر به ثبات هزینه‌ی اشتراک‌ها در این پلتفرم شده یا صرفا یک کانال جدید درآمدی را برای پلتفرم فیلیمو به ارمغان آورده است؟!

نمایش تبلیغات در فیلم‌نت غیرمجاز است

از سوی دیگر در هیچ‌ قسمتی از صفحه قوانین و مقررات فیلم‌نت خبری از دستورالعمل و یا حقی که این پلتفرم برای نمایش تبلیغات به کاربران برای خود قائل شده باشد، نیست.

به نظر میرسد نمایش تبلیغات در این سرویس امری غیرمجاز است و فیلم‌نت این اقدام را بدون جلب رضایت کاربران اشتراکی خود به آنها تحمیل میکند.

در پایان رسانه ایرانیان استارتاپ آمادگی خود را برای انعکاس توضیحات هر یک از پلتفرم‌ها در خصوص موضوع مربوطه اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×