آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » اینباکسینو از سرویس خودکارسازی مسنجر مارکتینگ خود رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

اینباکسینو از سرویس خودکارسازی مسنجر مارکتینگ خود رونمایی کرد

دی 30, 1402 90

اینباکسینو در تازه‌ترین اقدام خود خبر از رونمایی سرویس خودکارسازی مسنجر مارکتینگ (Automated Messenger Marketing) داد.

فناوریهای نوین در حوزه بازاریابی دیجیتال در حال توسعه است و هر روز پیشرفت‌های چشمگیری در آن ایجاد می‌شود و به سمت خودکارسازی بسیاری از فعالیتها پیش می‌رود. اینباکسینو به عنوان یک ابزار ارسال پیام انبوه در پیام رسانها که پیش از این ارسال پیام انبوه را در واتساپ، بله، ایتا و روبیکا برای دیجیتال مارکترها و کسب و کارهای کوچک و متوسط راه‌اندازی کرده بود، اخیرا از سرویس پاسخگویی خودکار پیام‌ها در این پیام‌رسان‌ها رونمایی کرد.

مدیر روابط عمومی اینباکسینو عنوان کرد:

این خدمت را در پاسخ به نیاز بازاریان دیجیتال خصوصا در زمان راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی که نیاز به ارتباطات مستمر با مخاطبان از مرحله لید تا تبدیل به مشتری شدن و خرید وجود دارد، طراحی کردیم و معتقدیم می‌تواند بخش قابل توجهی از هزینه‌های نیروی انسانی برای ارتباطات روتین و پاسخ به سوالات پرتکرار (FAQ) مخاطبان را کاهش دهد.

شیوه کار این سامانه بدین صورت است که با ترسیم درختواره سوالات و نیازهای پرتکرار مخاطبان از جمله لیست محصولات و خدمات جدید، لیست و تعرفه قیمتها، ویدیوهای آموزش استفاده از محصولات و خدمات و راه‌های ارتباطی با شرکت و … پاسخهای مناسب آن توسط کارشناسان مشخص می‌گردد و در صورت دریافت پیام از مخاطب در هر کدام از پیام‌رسان‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز، پاسخ از پیش طراحی‌شده برای آنها ارسال می‌گردد. در کمیپین های تبلیغاتی که بعضا فرصتهای زمانی تخفیفات و دسترسی‌ها محدود است، استفاده از چنین سامانه‌هایی که به صورت ۲۴×۷ می‌توانند سوالات و مسایل خود را بپرسند و پاسخ بگیرند برای مشتریان نیز جذاب است.

این موضوع که در اپلیکیشن‌هایی چون واتساپ، بله و ایتا تازگی دارد مورد استقبال کسب و کارها خصوصا استارتاپ‌ها که نیاز شدید به مدیریت و کاهش هزینه‌های منابع انسانی دارند قرار گرفته است.

برای ثبت‌نام در پلتفرم اینباکسینو کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×