آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » استارتاپ رورو به‌عنوان سامانه آنلاین هوشمند حمل‌ونقل اشتراکی پاک، دانش‌بنیان شد
اخبار استارتاپی

استارتاپ رورو به‌عنوان سامانه آنلاین هوشمند حمل‌ونقل اشتراکی پاک، دانش‌بنیان شد

فروردین 25, 1403 20

رورو، سامانه آنلاین هوشمند حمل و نقل اشتراکی پاک، موفق به اخذ درجه دانش‌بنیان شد. سامانه نرم‌افزاری رورو قابلیت پشتیبانی از 50 هزار وسیله نقلیه اشتراکی اعم از اسکوتر برقی، دوچرخه برقی، موتور برقی و خودرو برقی را دارد. در حال حاضر اسکوتر برقی اولین محصول ارائه شده در سبد خدمات رورو است و در آینده نزدیک اضافه شدن سایر وسایل حمل و نقل اشتراکی در برنامه استارتاپ می‌باشد.

تا کنون بیش از 15 هزار نفر در سامانه رورو ثبت نام کردند و تعداد سفرهای انجام شده با اسکوترهای رورو از 25 هزار سفر عبور کرده است. همچنین مدت زمان سفر با اسکوترهای رورو بیش از 500 هزار ساعت است. علاوه بر امکان استفاده از اسکوترهای رورو به صورت اشتراکی، امکان اجاره 24 ساعته اسکوترها و همچنین استفاده از اسکوترها در رویدادهای گردشگری فراهم است. فروش اسکوترهای تاشو در مدلهای شهری و آفرود از دیگر خدمات استارتاپ رورو می باشد.

اسکوتر برقی چیست؟

اسکوتر برقی یک وسیله حمل و نقل نوظهور در سطح شهر هاست. استفاده از اسکوترهای برقی در تمام نقاط دنیا به صورت روزانه در حال رشد می باشد. شرکت های استارت آپی مربوط به اسکوتر های برقی اشتراکی در دنیا نظیر شرکت اسکوترهای برقی برد و لایم از بزرگ ترین شرکت های استارت آپی دنیا هستند. این شرکت ها میلیون ها اسکوتر برقی را به صورت اشتراکی در سال های اخیر در اختیار مردم قرار داده اند. لازم به ذکر است شرکت اسکوتر برقی برد سریع ترین استارت آپ در دنیاست که به رقم سرمایه گذاری یک میلیارد دلار رسیده است که این شرکت ها را به اصطلاح یونیکورن می نامند.

فروش اسکوتر برقی در دنیا یک صنعت بزرگ می باشد چرا که استقبال مردم از این وسیله روز به روز در حال افزایش است. اسکوتر برقی در شهرهای بزرگ دارای ترافیک زیاد یک راه حل عالی برای فرار از ترافیک و مشکلات جای پارک می باشد. اسکوتر برقی های فروشی (شخصی) معمولا تا می شوند و به راحتی در خودرو یا مترو قابل حمل هستند در حالی که اسکوترهای برقی اشتراکی عموما تا نمی شوند و وزن زیادی دارند.

با اسکوتر برقی شما می توانید در باریک ترین مسیر ها و پیاده روها حمل و نقل کنید و با کمترین هزینه و انرژی ممکن جا به جا شود. اسکوترهای برقی به دلیل مصرف ناچیز انرژی و عدم آلایندگی یکی سبزترین وسیله های حمل و نقل می باشند.

اسکوتر برقی به دلیل عدم نیاز به گواهینامه و یادگیری آسان نسبت به دوچرخه یکی از وسیله های حمل و نقل بسیار مناسب برای بانوان می باشد.

اسکوتر برقی رورو

اسکوترهای برقی رورو به عنوان شرکت پیشتاز در این صنعت در ایران هم به دسته ی اسکوتر برقی اشتراکی و اسکوتر برقی فروشی تقسیم می شوند. اسکوترهای اشتراکی رورو همان اسکوترهای سبز رنگ محبوب می باشند که می توانید با استفاده از اپلیکشن رورو از آن ها استفاده کنید.

فروش اسکوتر برقی شخصی در رورو براساس تخصص شرکت ما در زمینه ی اسکوتر و با انتخاب بهترین و با کیفیت ترین اسکوترهای برقی می باشد. شرکت رورو پس از تست و کنترل کیفیت اسکوتر برقی فروشی، با در نظر گرفتن نیاز مشتری آن ها را به بازار عرضه می کند تا با خیال راحت این وسیله ی کاربردی را خرید و استفاده کنید.

تعمیر اسکوتر برقی یکی از مهم ترین تخصص های گروه رورو است. تعمیرکاران متعدد شرکت با سابقه ی زیاد در تعمیر اسکوتر برقی این اطمینان را به شما می دهند که در صورت بروز مشکل در اسکوتر برقی شما به صورت تعمیر اسکوتر اتفاق بیفتد. بدین منظور گروه رورو پنج سال خدمات پس از فروش اسکوتر برقی را برای اولین بار در ایران برای اسکوترهای برقی فروشی خود در نظر گرفته است.

خرید اسکوتر برقی از رورو به علت عدم انتظار شرکت از سودهای زیاد معمول در بازار اسکوتر برقی، هزینه پایین تری نسبت به دیگر فروشندگان اسکوتر برقی خواهد داشت.

خدمات رورو

اجاره 24 ساعته

شرایط اجاره روزانه اسکوتر برقی رورو به شرح زیر میباشد:

  • در صورت درخواست اجاره بیش از سه روز ارقام اعلامی شامل تخفیف خواهد شد.
  • مدت زمان اجاره روزانه از ساعت دریافت از ایستگاه‌ به مدت ۲۴ ساعت می‌باشد.
  • محل دریافت اسکوترها از یکی از ایستگاه‌های رورو بوده و پس از پایان زمان اجاره نیز می‌بایست در همان ایستگاه تحویل مجدد صورت گیرد. شایان ذکر است وسیله نقلیه و هزینه حمل و نقل اسکوتر‌ها بر عهده متقاضی می‌باشد.
  • مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان تضمین در قالب چک، سفته و یا … به ازای هر اسکوتر دریافت خواهد شد.
  • مبلغ کل اجاره می‌بایست ۴۸ ساعت قبل از تحویل اسکوترها تسویه و قرارداد اجاره روزانه و مبلغ تضمین در هنگام دریافت به کارشناس مربوطه ارائه گردد.
  • جهت هماهنگی برای رزرو اسکوترها با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۱۰۱۰۴۱۳ و یا از طریق تلگرام شماره همراه ۰۹۲۱۱۸۲۷۳۳۶ در ارتباط باشید.

تعمیرات اسکوتر برقی

  •  اسکوتر برقی نیز مانند هر وسیله ی دیگری ممکن است در صورت عدم استفاده ی مناسب و یا استهلاک در سالیان متمادی نیاز به تعمیر داشته باشد. شما با خرید اسکوتر برقی از رورو خیالتان بابت تعمیرات راحت خواهد بود. گروه رورو به جهت نیاز خود در بخش اسکوتر برقی اشتراکی همیشه از مجرب ترین تعمیرکاران بهره می برد.
  • قطعات اسکوتر برقی هنگام سفارش در واردات توسط گروه رورو خریداری می شود و شما نگرانی بابت موجود بودن قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز نخواهید داشت.

تورهای تهرانگردی

  • قابل توجه تمامی برگزارکنندگان تورهای تهرانگردی شما می توانید فقط با هزینه ی 3 ساعت استفاده از اسکوتر به مدت یک روز اسکوتر برقی های اشتراکی رورو را اجاره کنید. با استفاده از اسکوتر برقی های رورو مشتری های شما می توانند بدون دغدغه ی خسته شدن و پیاده روی های معمول این گشت ها، در تورهای شما شرکت کنند و از اسکوترسواری نیز لذت ببرند.
  • لازم به ذکر است برای تورهای نیم روزه این مبلغ از این مقدار هم کمتر خواهد بود.

فروشگاه

در بخش فروشگاه سایت رورو، شما میتوانید از میان دسته‌بندی اسکوتر برقی و اسکوتر شهری، محصول مورد نظر خود را با فیلتر کردن قیمت انتخاب نمایید.

اسکوتر برقی آفرود رورو

اسکوتر برقی آفرود معمولا دارای موتورهای با توان دو تا سه برابر اسکوتر برقی شهری است. همچنین باتری اسکوتر برقی آفرود به نسبت شهری معمولا ظرفیت بالاتری دارد و در نتیجه سنگین تر و حجیم تر است. در کل وزن اسکوتر آفرود معمولا دو تا سه برابر وزن اسکوتر شهری است.

توان بالای موتور اسکوتر برقی آفرود موجب می شود این اسکوتر در شیب های تند عملکرد بهتری نسبت به اسکوتر برقی شهری داشته باشد. همچنین افرادی که وزن بالایی دارند با این اسکوترها به دلیل تحمل وزن بالا تجربه ی بهتری از اسکوتر سواری خواهند داشت و در شیب ها کاهش سرعت و قدرت اسکوتر را کم تر حس خواهند کرد.

اسکوتر برقی آفرود دارای کمک فنر در جلو و عقب اسکوتر می باشد. این سیستم تعلیق موجب می شود که این اسکوتر ها در مسیر های نا هموار شهری عملکرد خوبی داشته باشند و در مسافت های طولانی اسکوترسوار کمتر خسته شود. اکثر اسکوتر برقی های آفرود با توجه به سیستم تعلیق می توانند در جاده های خاکی استفاده شوند. این قابلیت اسکوتر برقی آفرود را به عنوان یک همراه خوب در برنامه های طبیعت گردی شما تبدیل می کند. تقریبا اکثر اسکوترهای برقی آفرود قابلیت پیمایش در جاده ی خاکی با شیب کمتر از 15 درصد را دارند. اما برخی از اسکوترهای برقی آفرود با توجه به توان بسیار بالای موتور می توانند در شیب های بالای 15 درصد هم عملکرد بالایی داشته باشند. این محصولات نیز در سبد محصولات فروش رورو وجود دارند که معمولا قیمت بالاتری از اسکوترهای دیگر دارند.

اسکوتر برقی آفرود به طور خلاصه برای تردد در مسیر های شیب دار و یا طولانی داخل شهر گزینه ی بسیار خوبی است. همچنین وجود صندلی در این اسکوترها در مسیر های طولانی می تواند در کمتر خسته شدن راکب تاثیر داشته باشد. افراد با وزن زیاد بهتر است از این اسکوترها استفاده کنند.

اسکوتر برقی آفرود معمولا با امکانات متعددی نظیر دزدگیر، قفل ضد سرقت چرخ هنگام خاموش بودن، اسپیکر بلوتوثی و چراغ راهنما و بوق الکترونیک عرضه می گردد که جذابیت این محصول را بالاتر می برد.

خرید اسکوتر برقی در مجموع باید با در نظر گرفتن میزان حمل اسکوتر، مقدار مسیر پیمایش، وزن راکب و شیب و میزان ناهمواری مسیر انجام شود تا محصول مناسب شما انتخاب گردد. متخصصان فروش اسکوتر برقی رورو با در نظر گرفتن این موارد می توانند بهترین مشاور شما برای خرید باشند که فقط با یک تماس در دسترس شما می باشند.

اسکوتر برقی شهری

اسکوترهای برقی شهری عموما اسکوترهایی هستند که دارای وزن کمتری نسبت به دیگر اسکوترها می باشند. اسکوتر برقی شهری در حالت تا شده جای بسیار کمی را می گیرد تا حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. همچنین اسکوتر برقی شهری عموما دارای قطعات بسیار کمی است و طراحی بسیار ساده ای دارد. این موضوع باعث می گردد اسکوتر برقی شهری در استفاده ی روزانه و مکرر شما استهلاک بسیار پایینی داشته باشد.

کاربرد اسکوتر برقی برای بعضی از مشتری ها ممکن است به عنوان یک وسیله ی کمک حمل و نقل همراه با دیگر وسیله های حمل و نقل باشد. برای مثال اگر در رفت و آمد روزانه از مترو استفاده می کنید، معمولا مسافتی را باید از ایستگاه های مترو تا مقصد خود پیمایش کنید. با استفاده از اسکوتر برقی شهری شما می توانید این مسافت را بدون صرف انرژی و با کمترین زمان ممکن طی نمایید.

حتما برای شما اتفاق افتاده است که وقتی از خودروی شخصی خود در سطح شهر استفاده می کنید مدت زیادی را دنبال جای پارک نزدیک مقصد خود گشته اید، با خرید اسکوتر برقی شهری و حمل آن در صندوق خودرو به راحتی می توانید خودروی خود را در فواصل طولانی و در جاهای خلوت تر پارک نمایید و با استفاده از اسکوتر برقی شهری خود را به سرعت به مقصد برسانید.

اگر استفاده ی شما همراه با حمل مکرر اسکوتر برقی و طی مسافت های کم تر از 20 کیلومتر می باشد بهتر است از اسکوتر برقی شهری با باتری کم توان تر و با وزن بسیار سبک استفاده کنید. این مدل محصول ها که در سبد فروش اسکوتر برقی های رورو قرار دارد معمولا قیمت پایین تری نیز دارند چرا که باتری یکی از گران ترین قطعات یک اسکوتر برقی می باشد.

اسکوتر برقی شهری یک گزینه بسیار خوب برای استفاده های نوجونان می باشد. وزن کم اسکوتر ها باعث می شود ایمنی وسیله برای نوجوان بالا باشد و قطعات کم تر و استهلاک پایین هم مزید بر علت می باشد. به دلیل وزن کم تر نوجوان ها اسکوتر برقی با قدرت کم تر و در نتیجه وزن کم تر و پیمایش بیشتر در دسته ی اسکوتر برقی شهری گزینه ی مناسب تری می باشد که در سبد محصول اسکوتر برقی رورو این محصولات نیز در نظر گرفته شده است.

برخی اسکوترهای برقی شهری با پیمایش بالاتر و باتری قوی تری عرضه می شوند، این اسکوترها که معمولا قیمت بالاتری دارند مناسب افرادی هستند که علاوه بر حمل اسکوتر در مناطق مختلف مسافت های بیشتری را با این وسیله طی می کنند.

اکثر اسکوترهای برقی شهری دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه با بلوتوث هستند که به وسیله ی آن می توانید مقدار پیمایش اسکوتر و برخی دستورات نظیر روشن و خاموش کردن اسکوتر را انجام دهید

اپلیکیشن رورو

اپلیکیشن رورو این امکان را به کاربران میدهد تا نزدیکترین اسکوتر یا دوچرخه رورو، را روی نقشه انتخاب کند. سپس با اسکن کد روی اسکوتر یا دوچرخه، ضمن باز کردن قفل آن، سفر خود را آغاز کند. کاربر میتواند پس از اتمام سفر، اسکوتر یا دوچرخه را در جای مناسب پارک کرده و پایان سفر را در اپلیکیشن اعلام نماید. هزینه سفر معادل مدت زمانی که وسیله نقلیه در اختیار کاربر بوده است، محاسبه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×