آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » اسنپ از امکانات جدید خود برای کاربران ناشنوا و کم‌شنوا رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

اسنپ از امکانات جدید خود برای کاربران ناشنوا و کم‌شنوا رونمایی کرد

مهر 10, 1402 70

اپلیکیشن اسنپ با هدف ایجاد فرصت برابر برای همه، از فیچر جدید خود برای ناشنوایان و کم‌شنوایان رونمایی کرد. روابط عمومی اسنپ اعلام کرد:

کاربران مسافر و راننده ناشنوا یا کم‌شنوا می‌توانند در حساب کاربری‌شان نوع معلولیت خود را ثبت و از این طریق سفر راحت‌تری را با اسنپ تجربه کنند.

اپلیکیشن اسنپ به کاربرانی که دارای معلولیت ناشنوایی یا کم‌شنوایی هستند، امکان ورود به بخش تنظیمات حساب کاربری و ثبت نوع معلولیت خود را می‌دهد. با وارد کردن این اطلاعات، کاربران مسافر و راننده از وضعیت یکدیگر آگاه شده و برای برقراری تعامل موثر با یکدیگر، راهکارهای لازم به کار گرفته می‌شود.

اگر کاربر مسافر اعلام کند که دارای معلولیت ناشنوایی یا کم‌شنوایی است، امکان تماس تلفنی با او غیرفعال می‌شود و به جای آن، راننده قبل از شروع سفر از طریق پیامک به این موضوع آگاه شده و باید با مسافر از طریق پیام با او ارتباط برقرار کرده، این امکانات برای راننده نیز در دسترس است و از طریق این راهکارها، به وضعیت مسافر آگاه شده و با رعایت دقیق راهبردهای لازم، به سفر خود ادامه می‌دهد.

اگر کاربران راننده ناشنوا یا کم‌شنوا در صفحه مشخصات کاربری خود این موضوع را ثبت کرده باشند، امکان تماس با آنان غیرفعال شده و مسافران از طریق پیامک به اطلاع رسانده می‌شوند که راننده امکان پاسخگویی به تماس را ندارد و باید از راه پیام با ایشان ارتباط برقرار کنند. اگر مسافران از نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن استفاده می‌کنند و با راننده ناشنوا تماس می‌گیرند، به تلفن گویای وصل شده و در مورد نشانه‌های ناشنوایی یا کم شنوایی کاربر راننده مطلع می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×