» اخبار استارتاپی » اسنپ 92درصد از سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را در اختیار دارد
اخبار استارتاپی

اسنپ 92درصد از سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را در اختیار دارد

خرداد 29, 1403 20

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، اعلام کرد سهم این شرکت از بازار تاکسی‌های اینترنتی در کشور به ۹۲‌ درصد رسیده است. وی همچنین اشاره کرد که تنها ۵.۵ تا ۶ درصد از کل سفرهای درون‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی انجام می‌شود.

خلج علت سهم کم تاکسی‌های اینترنتی از کل سفرهای درون‌شهری را پویایی بسیار زیاد این بازار دانست و اظهار داشت که تاکسی‌های اینترنتی هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده‌اند و با چالش‌های زیادی در مسیر توسعه این مدل حمل‌ونقلی مواجه هستند.

وی افزود: «حدود یک دهه از شروع فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در ایران می‌گذرد و همچنان می‌توان ظرفیت زیادی برای رشد سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل نسبت به سایر مدل‌های حمل‌ونقلی مانند تاکسی، مترو، اتوبوس و … متصور شد و دستیابی به این مهم نیازمند تبیین فهمی مشترک نسبت به نقش اقتصاد دیجیتال در آینده کشور است. در حال حاضر، بیش از همیشه نیازمند تغییر رویکردها در مدیریت شهری و درک بیشتر نسبت به مدل کسب‌وکاری‌مان هستیم تا بتوانیم نقش خود را در حمل‌ونقل درون‌شهری ایفا کنیم. با تفسیر و اجرای صحیح قوانین منطبق با نیاز امروز، بدون شک شاهد فرصت عرضه‌ ایده‌های نوآورانه‌ی بیشتری در کشور خواهیم بود.»

همچنین پیش‌تر مدیرعامل اسنپ اعلام کرده بود که در اسفندماه سال گذشته، این شرکت رکورد 5 میلیون و 139 هزار و 65 سفر روزانه در سرویس خودرو و باکس را به ثبت رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×