آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» دیوار در سال گذشته بوده است
اخبار استارتاپی

اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» دیوار در سال گذشته بوده است

اردیبهشت 8, 1403 30

به گزارش دیوار، کاربران این پلتفرم در سال گذشته در میان عبارات مرتبط با «هنر» بیش از همه در جستجو مشاغل هنری بوده‌اند. همچنین در میان کل آگهی‌های هنری در دسته‌های مختلف دیوار، کاربران بیش از همه به این آگهی‌ها در دسته «استخدام و کاریابی» سر زده و به طور میانگین نزدیک به ۱۹۰۰ بار از هر یک از این آگهی‌ها بازدید کرده‌اند.

 

مشاغل هنری و کتاب، صدرنشین جستجوهای هنری

45 درصد کاربران پلتفرم دیوار در سال 1402، بیش از همه کلمات مرتبط با «هنر»، در جستجو مشاغل هنری بوده‌اند. پس از آن، کتاب‌های هنری در رتبه دوم قرار داشته و سهم‌شان از کل این جستجوها ۳۴ درصد است. به گفته دیوار، بخش مهمی از این کتاب‌ها، منابع درسی یا کنکور بوده؛ کتاب‌های درسی و کنکور هنر از دبیرستان تا دکتری، ۳ برابر کتاب‌های غیردرسی هنر جستجو شده‌اند. به این ترتیب، «مشاغل هنری» و «کتاب»، مجموعا نزدیک به ۸۰ درصد کل جستجوهای هنری را در اختیار داشته‌اند.

مشتریان پروپاقرص آگهی‌های هنری ساکن چه استان‌هایی هستند؟

بر اساس آنچه دیوار در سایت خود منتشر کرده است؛ آگهی‌گذاران استان خراسان رضوی، نسبت به جمعیت‌شان بیشترین آگهی‌های هنری را منتشر کرده‌اند. پس از آن‌ها اهالی استان‌های قم و البرز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. با این حال، مشتریان پروپاقرص آگهی‌های هنری ساکن استان‌های دیگری هستند. بیش از همه استان‌ها،‌ اهالی فارس اقدام به تماس با هر آگهی هنری منتشرشده در استان‌شان کرده‌اند. این کاربران،‌ به طور میانگین ۳۰ بار برای تماس با هر یک از این آگهی‌ها اقدام کرده‌اند. پس از آن‌ها، ساکنان استان‌های قزوین و تهران قرار دارند که هر کدام ۲۵ بار با این آگهی‌ها تماس گرفته‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×