آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » انتخاب و ساخت تور توسط هوش مصنوعی در وبسایت آژانس گردشگری مانیاپرواز
اخبار استارتاپی

انتخاب و ساخت تور توسط هوش مصنوعی در وبسایت آژانس گردشگری مانیاپرواز

اسفند 12, 1402 70

آژانس گردشگری مانیاپرواز با مدیریت محترم جناب آفای آرین قائی، پس از بروزرسانی سایت خود و رونمایی آن در مهرماه 1402 خبر از رونمایی قابلیت ویژه این سایت در استفاده از هوش مصنوعی در آینده نزدیک داد.

مهمترین و ویژه‌ترین قابلیتی که درسایت جدید مانیاپرواز در آینده‌ای نزدیک در اختیار مسافرین قرار میگیرد، امکان انتخاب و ساخت تور توسط هوش مصنوعی و خود مسافر به صورت آنلاین میباشد.

بروزرسانی سایت مانیاپرواز به جهت ارتقاء رضایت مسافران و ارائه خدمات با کیفیت و امن صورت پذیرفته است که حاصل تلاش تیم‌های حوزه سئو، مارکتینگ و طراحی سایت در راستای ارائه بهترین و جدیدترین ورژن سایت در حوزه گردشگری و فروش تور به مسافرین بوده است.

مسافران هم‌اکنون میتوانند به صورت آفلاین به قسمت‌های مختلف سایت مانیاپرواز مانند راهنمای سفر، توضیحات و پادکست‌های مربوط به کشورهای مقصد با استفاده از جدیدترین فیلترها دسترسی داشته باشند.

درباره مانیاپرواز

آژانس گردشگری مانیاپرواز رویایی دارای مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی ایران با بیش از یک دهه فعالیت مستمراست. این آژانس مسافرتی درتهران به عنوان یک تورگردان تخصصی علاوه براجرای بهترین تورهای خارجی و داخلی، رزرو بلیط هواپیما اعم از چارتری و سیستمی، همچنین رزرواسیون هتل در اقصی نقاط جهان را نیز ارائه میدهد.این شرکت خدمات مسافرتی معتبر، مجری مستقیم تورهای خارجی و داخلی در مسیرهای اروپایی و آسیایی است. از مهمترین خدمات مانیاپرواز میتوان به
صدور انواع بلیط به سراسر جهان، برگزاری و رزرو تورهای داخلی و خارجی بصورت آنلاین و آفلاین، برگزاری تورهای خاص و لوکس، اخذ انواع ویزا، پیکاپ پاسپورت و خدمات CIP فرودگاهی اشاره کرد.

چرا مانیاپرواز ؟

  • اجرای بیش از 700 تور به سراسر ایران و جهان
  • بهترین گارانتی قیمت تورهای داخلی و خارجی
  • بیش از 90% رضایت از اجرای تورها در نظرسنجی باشگاه مشتریان
  • پشتیبانی 24 ساعته در خرید تور ، پرواز ، هتل و انواع خدمات گردشگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×