» اخبار استارتاپی » اولین پلتفرم چندوجهی هوش مصنوعی در ایران به نام BixBot رونمایی شد
اخبار استارتاپی

اولین پلتفرم چندوجهی هوش مصنوعی در ایران به نام BixBot رونمایی شد

تیر 30, 1403 120

محمدمهدی خواجوی مدیر پیشین تیم bi شرکت ازکی‌وام که ابتدای سال جاری از آژانس هوشمندسازی Bixence با هدف رفع نیاز‌های هوش تجاری کسب‌وکارها رونمایی کرده بود، از اولین پلتفرم چند وجهی هوش مصنوعی در ایران به نام BixBot خبر داد.

وی افزود Bixbot بناست بعنوان دستیار هوش مصنوعی در کنار شرکت‌ها باشد و به مشتریان آنها خدمات‌رسانی کند. به گفته خواجوی به زودی زیرساخت مربوط به ارائه خدمات به توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نیز فراهم خواهد شد تا در قالب این پلتفرم محصولات خود را به اشخاص و کسب‌وکارها ارائه بدهند و درآمد کسب کنند.

در حال حاضر امکان استفاده از chatbot فردی در bixbot فراهم شده و انتهای مرداد ماه با افتتاح فروشگاه هوشمند مجهز به دستیار هوش مصنوعیbixbot ، نسخه ی تجاری bixbot نیز در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

پلتفرم bixbot بر اساس یک توکن واحد که معادل‌سازی آن با توکن‌های موتورهای پاسخگوی شرکت‌های ثالث و توسعه‌دهندگان انجام شده، از صاحبان کسب‌وکارها در قالب کیف پول آن‌ها هزینه دریافت خواهد کرد.

در نسخه تجاری این اپلیکیشن نیز، bixbot بعنوان یک widget به وبسایت کسب‌وکارها اضافه خواهد شد. در حال حاضر امکان استفاده از چت بات‌های فردی bixbot فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×