آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » اپلیکیشن آپ، حاکم بر بازار پرداخت کشور با سهم ۷۰درصدی
اخبار استارتاپی

اپلیکیشن آپ، حاکم بر بازار پرداخت کشور با سهم ۷۰درصدی

خرداد 13, 1402 110

حمید سیدی، عضو هیات مدیره بانک کشاورزی که سهامدار ۳۶ درصد از محصول  آپ کارت است، اعلام کرد که بانک کشاورزی  قصد دارد با همکاری شریک استراتژیک خود، اپلیکیشن آپ را به عنوان ابزاری برای تحقق نئوبانک آپ مورد استفاده قرار دهد.

در ادامه، سعید صولت، مدیرعامل آسان بیمه، در مورد سرویس آسان بیمه گفت که کاربران در این سرویس قادرند بیمه شخص ثالث را با روش پرداخت اقساطی و از طریق برداشت مستقیم، به مدت ۱۸۰ قسط دریافت کنند. همچنین در آینده، بیمه‌های دیگری نیز به آسان بیمه اضافه خواهند شد.

70درصد سهم بازار با 50میلیون کاربر

مهدی شهیدی، هم‌بنیان‌گذار آپ با اشاره به برنامه‌های آتی آپ خبر داد:‌ «به‌زودی قرار است برای اولین بار در فین‌تک‌ها امکان مکالمه صوتی و تصویری در اپلیکیشن آپ فراهم ‌شود و کیفیت این مکالمه با اپراتورهای اول کشور برابر خواهد بود. علاوه بر این VOD نیز محصول دیگری است که در حال پیاده‌سازی زیرساخت آن هستیم.»

همچنین وی افزود: «آپ ۷۰ درصد از سهم بازار پرداخت کشور را در اختیار دارد  و ۵۰ میلیون ایرانی به خدمات ما اعتماد کرده‌اند.»

سهم آپ از تراکنش‌های اینترنتی برابر با 45درصد 

رئیس هیئت مدیره آسان پرداخت و آسان‌ساز، محمدرضا اسکندریون، در ادامه این رویداد خاطر نشان کرد: «آسان‌پرداخت در حال حاضر  ۱۱ شرکت زیر مجموعه و ۵۰۰ هزار دستگاه کارتخوان دارد و مالک حدود ۴۵ درصد از سهم بازار تراکنش‌های اینترنتی در ایران است.»

آرمان فرج‌زاده، مدیر اجرایی اپلیکیشن آپ نیز افزود:«آپ ۷۰ درصد از سهم بازار کشور در حوزه پرداخت‌سازی را در اختیار داشته و به بیشتر از ۶۲میلیون شماره خدمات خود را ارائه می‌دهد. ۳۷ میلیون کاربر اپلیکیشن آپ را نصب کرده‌اند که از این بین ۳۲ میلیون نصب فعال هستند. علاوه بر این، در سال گذشته آپ روزانه بستر ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تراکنش برای بیشتر از شش میلیون کاربر خود بوده است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×