آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » ایران خودرو به دنبال توسعه پلتفرم جامع خدمات خودرویی است
اخبار استارتاپی

ایران خودرو به دنبال توسعه پلتفرم جامع خدمات خودرویی است

خرداد 19, 1403 30

بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال توسعه پلتفرم جامع در حوزه ارائه خدمات خودرویی است.

به زودی خدماتی نظیر امداد و تعمیر خودرو، معرفی تعمیرکار، تعویض و فروش قطعات، ارائه خدمات نرم‌افزاری، تعویض زاپاس، پنچرگیری، سوخت‌رسانی، پرداخت عوارض، خرید بیمه، درخواست کارشناس و همکاری با سایر ارائه‌دهندگان خدمات خودرویی و غیره در پلتفرم ایران خودرو به نام “بسپر” که یک پلتفرم جامع خدمات مکان محور است، ارائه خواهد شد.

مزیت رقابتی این پلتفرم وجود تعرفه مشخص و واحد، ارائه فاکتور، مدیریت ارتباط با مشتری، بستر ایمن جهت پرداخت هزینه‌های آنلاین و ضمانت در ارائه انواع خدمات پشتیبانی 24 ساعته عنوان شده است. گفته می‌شود فعالیت بسپر محدود به برند خاصی از خودرو نیست.

توسعه این پلتفرم بر عهده یکی از شرکت‌های ایران خودرو به نام ” عصر هوشمند خودرو” است که فعالیت خود را از مهرماه 1401 آغاز کرده و طبق گزارش هیئت کارشناسان رسمی دادگستری، این پلتفرم در انتهای اسفند 1401، 9 میلیارد تومان ارزشگذاری شده است.

ایران خودرو در مرحله تعیین سیاست‌های نحوه واگذاری و استفاده از خدمات این پلتفرم برای شتابدهنده‌ها، خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرندگان است و سیاست‌های سرمایه‌گذاری این شرکت در آینده توسط هیئت‌مدیره آن تعیین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×