آخرین اخبار
» سایر مطالب » با کارآموز، هم یاد بده هم یاد بگیر!
سایر مطالب

با کارآموز، هم یاد بده هم یاد بگیر!

خرداد 20, 1403 30

کارآموز یک پلتفرم پیشتاز آموزش آنلاینه که با امکاناتی منحصر به فرد به کاربران این امکان را میده که بتونن با تدریس مهارت خودشون کسب درآمد کنن و افرادی که به دنبال یادگیری هستن، مهارت مد نظرشون رو در کمترین زمان با بهترین هزینه و کیفیت یاد بگیرن. کارآموز با بررسی نیازهای امروز جامعه آموزشی کشور سعی در برطرف کردن این نیازها تا حد امکان داره.

تو کارآموز فرقی نداره که دنبال یه مدرس درجه یک تو چه حوزه‌ای هستی! چون که تو کارآموز کلی مدرس خفن هست که تو دسته‌بندی‌های مختلف مشغول تدریس هستند. از برنامه نویسی و طراحی گرافیک گرفته تا مهارت هایی مثل آشپزی و رشته‌های ورزشی تو کارآموز براش آموزش ثبت شده.

اول از همه باید بگیم که چرا کلاس آنلاین و مزایاش نسبت به کلاس‌های حضوری چیه. کلاس‌های حضوری چند تا معایب دارن که در ادامه بهتون میگیم!

معایب کلاس‌های حضوری

محدودیت زمانی و مکانی

در خصوص کلاس‌های حضوری محدودیت‌های زیادی از نظر زمانی و مکانی وجود داره. دانشجوها موظفند تا در زمان و مکان مشخص برای یادگیری حضور داشته باشن. برخی از دانشجوها مجبورن که مسیر طولانی رو برای شرکت تو کلاس طی کنن.

هزینه‌های بالا

کلاس‌های حضوری عمدتا به دلیل مسائلی مثل رفت و آمد، عمدتا هزینه‌های بالایی را نسبت به کلاس‌ها آنلاین دارن.

عدم دسترسی برای همه

خیلی از افراد به دلیل مشکلات جسمانی و یا موقعیت مکانی، دسترسی به کلاس‌های متنوع ندارند. با کلاس‌های آنلاین این مورد برطرف شده است.

بالاتر با معایب کلاس‌های حضوری آشنا شدیم. تو سایت کارآموز کلی امکانات خفن هست که برای کاربران در نظر گرفته شده که اینجا به چند تا از مزایا خیلی سریع اشاره می کنیم:

مزایای کارآموز

سیستم پرداخت امن کارآموز

تو کارآموز یه سیستمی داریم به اسم پرداخت امن. این سیستم خیال هر دو طرف رو راحت میکنه. دانشجو خیالش راحته که حتما کلاس با کیفیتی رو با مدرس داره چون که بعد از پایان کلاس در صورت تایید دانشجو مبلغ آزاد میشه. از طرف دیگه خیال مدرس هم راحته که در زمان رزرو کلاس دانشجو مبلغ رو به کارآموز پرداخت کرده و بعد از انجام کلاس به صورت صحیح مبلغ رو دریافت میکنه. شاید اینجا سوال پیش بیاد که در صورت بروز مشکل یا اختلاف نظر چی میشه؟ از این بابتم خیالتون راحت باشه چون کارآموز فکر اینم کرده. در صورتی که مشکلی در این مورد یا اختلاف نظری به وجود بیاد میتونین از بخش داوری کارآموز درخواست داوریتون رو به صورت رایگان ثبت کنید و تیم داوری تمامی موارد رو بررسی میکنن و رای رو به دو طرف اعلام میکنن.

ثبت رایگان خدمات آموزشی

برای مدرسین سوالی پیش میاد که چه مبلغی رو باید برای فعالیت تو کارآموز پرداخت کنیم؟ هیچ مبلغی! مگه میشه؟! بله. تو کارآموز نیازی نیست مبلغی رو برای فعالیت یا ثبت خدمت آموزشیتون پرداخت کنید. هیچ محدودیتی هم تو تعداد خدمت آموزشی وجود نداره. شما میتونید تو هرچند مهارتی که توانایی تدریسش رو دارید فعالیت کنید و خدمت آموزشی جداگانه ثبت کنید.

تدریس با قیمت دلخواه

تو کارآموز شما به عنوان مدرس میتونید تدریستون رو با قیمت دلخواهتون انجام بدید. محدودیتی در زمینه قیمت‌گذاری وجود نداره. همچنین میتونید مدت زمان تدریستون رو هم در دو حالت 60 دقیقه‌ای و 90 دقیقه‌ای انتخاب کنید.

پروفایل کامل مدرسین

همه‌ی مدرسین تو کارآموز پروفایل جداگانه‌ای دارن. تو پروفایل مدرسین میتونید تمامی مشخصات مثل سوابق تدریس، مدارک تحصیلی، افتخارات و حتی نظرات دانشجویان قبلی که با مدرس کلاس داشتند رو مشاهده کنید. در کنار این موارد گزینه‌های دیگه‌ای مثل درصد موفقیت و سرعت پاسخگویی نیز در پروفایل مدرسین وجود دارد. درصد موفقیت به کاربر این مورد رو نشون میده که چه تعداد از کلاس‌های مدرس موفقیت آمیز بوده و در انتهای کلاس از طرف دانشجو تایید شده.

آزمون‌های کارآموز

علاوه بر این معیارهای خفن که برای انتخاب راحت‌تر وجود داره، کارآموز یه بخش به اسم آزمون‌ها داره. مدرسین میتونن تو آزمون مهارتشون شرکت کنند و در صورت قبولی مدال مهارت رو دریافت کنن. این مدال کمک می‌کنه تا شانس بیشتری برای رزرو کلاس داشته باشن. همچنین دانشجوها میتونن با انتخاب مدرسین با مدال از این مورد خیالشون راحت باشه که مهارت مدرس از طرف کارآموز تایید شده.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

تو کارآموز ما هم پشتیبانی آنلاین داریم که بلافاصله پاسختون به همراه راهنمایی‌های لازم داده میشه. همچنین اگر از این طریق سوالتون برطرف نشد میتونین با شماره تماس کارآموز تماس بگیرین و با اپراتورها مشکلتون رو در میون بزارید تا راهنماییتون کنن.

برداشت وجه نامحدود و در اسرع وقت

تو کارآموز شما میتونین به عنوان مدرس مبلغ هر کلاس رو پس از پایان هر کلاس دریافت کنید و در ماه میتونید به صورت نامحدود برداشت وجه انجام بدین.

دسته‌بندی متنوع

تو کارآموز کلی دسته‌بندی مختلف داریم. هر حوزه‌ای که فکرشو بکنید تو کارآموز وجود داره. میتونید تو حوزه مدنظرتون آموزش‌ها رو بررسی کنید، سوابق مدرس رو مشاهده کنید و کلاستون رو رزرو کنید.

دریافت گواهی پایان دوره

تو کارآموز بعد از اینکه هر دوره رو گذروندین میتونید به اسم خودتون گواهینامه دریافت کنید.

زمان‌بندی آزاد کلاس‌ها در کارآموز

در کارآموز، مدرس میتونه بسته به برنامه خودش، در فرم آموزش زمان‌هایی که امکان تدریس داره رو مشخص کنه و در زمان رزرو کلاس هم دانشجو صرفا میتونه از بین اون زمان‌ها مشخص کنه که چه زمانی مدنظرشه.

نحوه ثبت‌نام در کارآموز

در کارآموز میتونید در دو نقش مدرس و دانشجو ثبت‌نام کنید.

ثبت‌نام مدرس

ابتدا از طریق لینک زیر به عنوان مدرس ثبت‌نام کنید و اطلاعات حساب کاربریتون رو تکمیل کنید. توجه کنید که هرچقدر پروفایل کامل‌تر و قوی‌تری داشته باشید شانس رزرو بیشتری از سمت دانشجوها دارید. بعد از این موردها میتونید تو آزمون‌ها هم شرکت کنید که شانستون بازم بیشتر بشه. همچنین میتونید از خودتون یه ویدیو معرفی هم تو پروفایل آپلود و خودتون رو معرفی کنید.

ثبت‌‌‌‌نام دانشجو

در صورتی که تمایل به یادگیری مهارتی دارید میتونید در صفحه ثبت‌نام گزینه دانشجو رو انتخاب کنید. بعد از ثبت نام بلافاصله میتونید در بین آموزش‌ها جستجو کنید و کلاستون رو رزرو کنید. با کارآموز میتونید در زمان صرفه‌جویی کنید و هر زمان و در هر مکان مهارتی که به دنبالش هستید رو یاد بگیرید.

جمع‌بندی

کارآموز محیطی برای همه‌ است. چه تمایل به کسب درآمد داشته باشید که میتونید با تدریس مهارتتون کسب درآمد کنید و چه نیاز به یادگیری مهارت جدیدی داشته باشید. فرقی نداره چه مهارتی باشه، کارآموز به عنوان پلتفرم پیشتاز آموزش آنلاین در کنار شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×