آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » بلبل جان آماده همکاری با نهادهای نظارتی؛ شرایط رفع فیلتر اعلام شد
اخبار استارتاپی

بلبل جان آماده همکاری با نهادهای نظارتی؛ شرایط رفع فیلتر اعلام شد

تیر 31, 1402 140

«بلبل جان»، پلتفرم ارائه فیلم و سریال‌های خارجی است که به دلیل درخواست ساترا و تصمیم گیری از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، از دسترس عموم خارج شده است. به تازگی، خبرگزاری فارس در یک مقاله اعلام کرده است که پلتفرم نمایشی بلبل جان در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های خود، محتوای مستهجنی ارائه داده است و برخی از شرکت‌های زیرساختی همچنان خدمات خود را به این پلتفرم متخلف ارائه می‌دهند.

شرایط رفع فیلتر بلبل جان

معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا، حامد معینی، به شرایط رفع فیلتر بلبل جان اشاره کرده و بیان نموده: “در صورت تمکین از قوانین، امکان رفع فیلتر بلبل جان وجود دارد.”

در مورد فیلتر و رفع فیلتر هر سامانه و سکوی فعال در فضای مجازی، حامد معینی، معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا، به نهاد تصمیم‌گیرنده نهایی، یعنی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای، اشاره کرد و اظهار داشت: “در صورتی که «بلبل جان» مجوز خود را از ساترا دریافت نماید و محتوای مجرمانه خود را از سکو حذف کند، امکان رفع فیلتر این سامانه وجود خواهد داشت.”

همچنین، وی در پایان اظهار کرد: “سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، ناظر و حامی سکوهای دارای مجوز رسمی است و بر این اساس، هر زمان که تخلف برطرف شود، موضوع رفع فیلتر در دستور کار این سازمان قرار خواهد گرفت.”

بیانیه بلبل جان بعد از فیلترینگ ؛ آماده همکاری با نهادهای نظارتی هستیم!

در اطلاعیه‌ای رسمی، کانال تلگرامی بلبل جان، نسبت به شرایط جدید و فیلترینگ این پلتفرم، اعلام آمادگی برای همکاری با نهادهای نظارتی کرده است و از تلاش‌های خود برای بازگشت در روزهای آینده خبر داده است.

«اطلاعیه رسمی از تیم بلبل‌جان

با سلام خدمت هموطنان و همراهان عزیز بلبل‌جان!

همانگونه که مستحضرید ، اپلیکیشن بلبل‌جان بنا به دلایلی فیلتر شده و در حال حاضر از دسترس خارج شده است. بلبل‌جان از ابتدای شکل‌گیری با هدف دسترسی آسان و رایگان به محتوای فیلم و سریال تشکیل شد و تا به امروز سعی داشته با بهترین کیفیت و بدون تبلیغات این هدف پیگیری شود. بلبل‌جان هرگز به دنبال نشر محتوای غیراخلاقی، نامناسب و ضد فرهنگ ایرانی نبوده و هدف آن فقط ایجاد محیطی رایگان برای تماشای فیلم و سریال روز دنیا و برقراری محیطی برای سرگرمی جوانان این مرز و بوم بوده است.

همچنین لازم به ذکر است بلبل جان آماده همکاری با سازمان‌های فرهنگی بوده و سعی خواهد کرد به خدمات‌دهی به هموطنان خود بر اساس قوانین کشور ادامه دهد. لطفاً توجه داشته باشید که کانال رسمی اپلیکیشن بلبل‌جان در تلگرام با نشانی (@bolboljanapp) است و هر کانال دیگری به نام بلبل جان فاقد اعتبار بوده و با تیم بلبل‌جان هیچ ارتباطی ندارند.

از حمایت شما، کاربران و دوستان بلبل‌جان، عمیقاً قدردانیم و امیدواریم به زودی بتوانیم دوباره در کنار شما باشیم.

با تشکر، تیم بلبل‌جان »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×