آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » بلوبانک از دو سرویس جدید خود به نام «دنگ» و «خدمات خودرو» رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

بلوبانک از دو سرویس جدید خود به نام «دنگ» و «خدمات خودرو» رونمایی کرد

فروردین 22, 1403 40

«دنگ» و «خدمات خودرو» دو سرویس جدید بلوبانک است که به تازگی در اپلیکیشن خود، در اختیار کاربران قرار داده است. 

دنگ، سرویسی برای پرداخت دنگی بصورت آنلاین

«دنگ» به عنوان سرویس جدید بلوبانک به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مواردی که شخصی خرجی کرده و اصطلاحاً مادرخرج بوده، بتواند در اپلیکیشن بلو دنگ هر فرد را مشخص کند تا افرادی که در آن هزینه سهیم هستند، دنگ خود را پرداخت کنند.

پرنیا کاملیان، مدیر محصول بلو، در مورد این سرویس جدید عنوان کرد:

ما همیشه بخشی از توسعه‌ محصول را براساس نیاز مشتری درنظر می‌گیریم، نقاط درد مشتری را پیدا می‌کنیم و برایش راه‌حل توسعه می‌دهیم. قبل از شروع ارائه‌ این فیچر هم پرسشنامه‌هایی طراحی کردیم و از مشتری خواستیم با پاسخ‌دادن به سؤالات آن، ما را در شفاف ‌کردن نیازش همراهی کند. ما فهمیدیم که پرداخت دنگ، حساب‌وکتاب کردن سهم و دنگ افراد در مواردی که مشارکت مالی می‌کنند، برایشان دغدغه‌ای پاسخ ‌داده‌نشده است. سختی این کار باعث می‌شود که گاهی حتی آدم‌ها برای پس‌گرفتن دنگ اقدامی نکنند.

وی افزود:

امروزه نیاز آدم‌ها تنها به اپلیکیشن‌های بانکی که صرفاً تراکنش‌هایشان را آنلاین و بدون مراجعه به شعبه بانک انجام دهد، محدود نمی‌شود. ما در بلو می‌خواهیم چیزی بیشتر از یک بانک سنتی باشیم و همواره قدم‌هایمان را به همین سمت برمی‌داریم. مثلاً فکر کرده‌ایم که مشتری در بلو تجربه‌ متفاوتی از مراودات و تراکنش‌های مالی با دیگر افراد داشته باشد. در این سرویس کسی که خرج کرده و اصطلاحاً مادرخرج است یا فردی که در این خرج شریک باشد، می‌تواند از بین تراکنش‌هایش در بلو، تراکنشی را اضافه و افرادی را به آن اضافه کند، یا اساساً گروهی بسازد و افراد را به آن دعوت کند، سهمشان را مشخص نماید تا هر فرد سهم خودش را پرداخت کند. درواقع دیگر لازم نیست به دیگران پیام بدهید،‌ در پیام‌رسان‌ها گروه ایجاد کنید، شماره کارت بفرستید، پیگیری کنید و… . همین که برای افراد تراکنش مشخص کرده باشید کافی است؛ هرکس با انجام تراکنش مخصوص به خودش دنگش را می‌پردازد و قابل مشاهده و پیگیری است. البته این امکان وجود دارد که به‌شکل دستی هم تراکنشی را به تراکنش‌های گروهی که زده‌اید، اضافه کرده و برایش عنوانی تعریف کنید.

برای استفاده از سرویس دنگ که در نسخه سوم بلوبانک سامان رونمایی شده است، همه افراد باید در بلو حساب داشته باشند. در این سرویس، پس از ساخته‌شدن گروه، افراد مدنظر با استفاده از لیست مخاطبین و یا لینک دعوت به گروه اضافه میشوند.

خدمات خودرو، سرویس دیگری از بلوبانک

سرویس خودرو، خدمت دیگری است که بلوبانک در اپلیکیشن خود قرار داده است.

در این سرویس کاربر با ثبت شماره پلاک ماشین و یا موتور و پرداخت کارمزد از طریق حساب بلوبانک خود میتواند هزینه خلافی خودرو خود را بصورت تجمیعی استعلام بگیرد.

دور از انتظار نیست که در آینده خدمات دیگری در کنار استعلام خلافی به سرویس خدمات خودرو بلوبانک اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×