آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام شد
اخبار استارتاپی

تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام شد

خرداد 10, 1403 30

طبق اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ)، از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.  

پیش‌تر قرار بود این نمایشگاه در تاریخ 8 الی 11 تیرماه 1403 برگزار شود که به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۸ تیرماه، این نمایشگاه با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد

نمایشگاه الکامپ با شعار “همه برای اقتصاد دیجیتال” فضایی را برای شرکت‌های استارتاپی فراهم میکند تا ایده‌ها و محصولات فناورانه خود را به بازدیدکنندگان این نمایشگاه ارائه دهند.

الکامپ، مخفف کلمات (Electronics, Computer & E-Commerce) است که به معنای الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی است.

مهدی حیدری، عضو کمیته اجرایی الکامپ در خصوص تاریخ جدید این نمایشگاه گفت:

“با توافقی که با نمایشگاه‌ داشتیم، توانستیم بدون اینکه خیلی در تاریخ الکامپ تغییری ایجاد شود، آن را جابه‌جا کنیم. مضاف بر اینکه تا پایان سال تقریبا 60 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و نمی‌شد بیش از این در این تاریخ دست برد، چون دومینووار به تمام نمایشگاه‌ها لطمه میخورد.”

درباره نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×