آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تبلیغات کسب‌و‌کار‌ها در اپلیکیشن تپسی
اخبار استارتاپی

تبلیغات کسب‌و‌کار‌ها در اپلیکیشن تپسی

اردیبهشت 12, 1403 20

به‌احتمال زیاد زمانی که درخواست سفر خود را در اپلیکیشن تپسی ثبت کردید و در انتظار پذیرش سفر از سوی سفیران تپسی و رسیدن آنها به مبدا بودید، متوجه تبلیغات درون‌برنامه‌ای تپسی شده‌اید. تاکسی اینترنتی تپسی اخیراً سعی کرده با برگزاری کمپین، مخاطبین خود را از تخفیف‌ها و حراجی‌های برندهای نام‌آشنا آگاه سازد.

این کمپین‌ تبلیغاتی که از ابتدای اسفندماه به مدت 20 روز اجرا شده؛ مجموعا 72 میلیون نمایش داشته است که با همکاری 6 کسب‌وکار پیاده‌سازی شده است.

کمپین‌های تبلیغاتی در برقراری ارتباط با مخاطب و بازاریابی برندها یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابتکارهای جدید در زمینه تبلیغات و بازاریابی محسوب می‌شوند. این کمپین‌ها با استفاده از روش‌های مختلف و ابزارهای ریاضی و تحلیلی، می‌توانند به جذب مشتری جدید، افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش کمک شایانی کنند.

هدف اصلی کمپین‌های تبلیغاتی، ارتباط با مخاطبان است. این ارتباط می‌تواند از طریق تبلیغات در رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، و حتی تبلیغات مستقیم انجام شود.

کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند آگاهی مخاطبان از برند را افزایش دهند. این افزایش آگاهی می‌تواند باعث تشویق مخاطبان به خرید محصولات یا خدمات برند شود. استفاده از تبلیغات موثر و جذاب می‌تواند این هدف را تحقق بخشد.

جزئیات کمپین تپسی

  • مدت زمان اجرای کمپین: از ابتدای اسفندماه تا
  • تعداد نمایش کمپین: 72 میلیون
  • همکاری با کسب‌وکارها: 6 کسب‌وکار

نرخ کلی کلیک (CTR) در کمپین تپسی با توجه به طرح و پیشنهادات مختلف کسب‌وکارها متفاوت است، اما میانگین آن بیش از 5 درصد بوده که نشان‌دهنده اثربخشی کمپین است. در حال حاضر، 4 جایگاه تبلیغاتی در تپسی وجود دارد که شامل فایندینگ، تاپ، باتن، و این راید می‌شود.

اگر به دنبال تبلیغ کسب‌وکار خود در یک کمپین موفق هستید؛ می‌توانید برای هماهنگی و دریافت پروپازال به آدرس TapsiAds@Tapsi.Cab ایمیل خود را ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×