آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تحویل ۱۳۰ میلیون کالا در قالب ۲۹ میلیون سفارش توسط دیجی‌کالا
اخبار استارتاپی

تحویل ۱۳۰ میلیون کالا در قالب ۲۹ میلیون سفارش توسط دیجی‌کالا

اردیبهشت 19, 1402 80

دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۳۰ میلیون کالا را در قالب بیش از ۲۹ میلیون سفارش تحویل داده است. همچنین در سال گذشته، ۱۰ میلیون مشتری فعال و ۳۲۰ هزار فروشنده داشته است.

جواد نجفی، معاون مالی دیجی‌کالا در همایش ملی «اقتصاد هوشمند و توسعه مالی» اعلام کرد سهم بازار خرده فروشی در ایران ۶۰ میلیارد دلار است که خرده فروشی آنلاین سهم ۴ درصدی از این بازار را دارد. وی عنوان کرد 50 درصد از سهم بازار آنلاین در اختیار دیجی‌کالا و نیمی دیگر نیز در اختیار شبکه‌های اجتماعی است. وی در ادامه افزود در حال حاضر 8.900 نفر نیروی انسانی در دیجی‌کالا مشغول به فعالیت هستند.

درباره دیجی‌کالا

دیجی‌کالا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین ایران است که در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد. این فروشگاه اینترنتی محصولات متنوعی را از لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی تا لوازم بهداشتی و آرایشی به فروش می‌رساند. در دیجی‌کالا، محصولات با قیمت رقابتی و با کیفیت بالا به فروش می‌رسند و این فروشگاه از طریق ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه به مشتریانش از رضایت آن‌ها برخوردار است. از دیگر خدمات دیجی‌کالا می‌توان به ارسال سریع و رایگان محصولات، پشتیبانی مشتریان ۲۴ ساعته، بازگشت و تعویض آسان کالا، پرداخت درب منزل و امکان پرداخت آنلاین اشاره کرد.

از آنجا که دیجی‌کالا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین ایران است، بسیاری از مشتریان از آن برای خرید کالا استفاده می‌کنند و از طریق برنامه‌های مختلف، می‌توان با این فروشگاه ارتباط برقرار کرد و به راحتی از خدمات آن بهره برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×