آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تخفیفان وارد بورس می‌شود
اخبار استارتاپی

تخفیفان وارد بورس می‌شود

تیر 31, 1402 80

تخفیفان به عنوان یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های تخفیف‌های اینترنتی، برنامه‌ریزی کرده است که طی سه سال آینده وارد بازار بورس شود. نگین دانشور، هم‌بنیان‌گذار تخفیفان، درباره تاسیس این شرکت اظهار داشت: “ما در ماه مرداد سال 1390 تخفیفان را راه‌اندازی کردیم.” او افزود: “در سال 1395، 36 درصد از سهام شرکت را به شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا واگذار کردیم و 7 میلیارد تومان دریافت کردیم. تخفیفان تا زمان کرونا هر سال بین 100 تا 120 درصد رشد داشت. ”

درباره تخفیفان

تخفیفان یک بازارچه آنلاین در حوزه ارائه تخفیف است. تخفیفان پلتفرمی است که به مشتریان خود تجربه‌ای جدید در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. تخفیفان در مرداد ماه سال 1390 کار خود را آغاز کرد. در آن سال‌ها تخفیفان با ارائه پیشنهادهای مختلف رستوران‌گردی، تفریحی، مسافرتی، زیبایی، سلامتی، هنری، خدماتی و آموزشی که برخی از آن‌ها تا 99% درصد هم تخفیف داشتند، با استقبال زیادی روبرو شد و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و رفته رفته خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد پیشنهادهای جذاب و جدید با تخفیف‌های ویژه در زمینه‌های مختلف، معرفی کرد.

چشم‌انداز تخفیفان از همان ابتدای راه، این بود تا کاربران خود، همیشه خرید هوشمندانه‌تری را تجربه کنند. این چشم‌انداز باعث شد تا تخفیفان در ماه‌های پایانی سال 1396 با به راه انداختن بخش «کدهای تخفیف» که کدها تخفیف فروشگاه‌های اینترنی و سایت‌هایی که خدمات خود را در بستر اینترنت ارائه می‌دادند، پایه گذاری تحولی  باشد و خرید ارزان‌تر را در فروشگاه‌های اینترنتی هم ممکن کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×