آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » ترمینال‌ پرداخت‌پی و وندار مسدود شدند.
اخبار استارتاپی

ترمینال‌ پرداخت‌پی و وندار مسدود شدند.

فروردین 28, 1402 110

شاپرک، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ترمینال‌های پرداخت الکترونیکی، به تازگی به دلیل ثبت تخلف درجه ۱، دسترسی ترمینال‌های پرداخت‌پی و وندار به سامانه جامع قطع کرده است.

ادیب حافظی مدیرعامل شبکه پرداخت‌پی، در طی نامه‌ای خطاب به شاپرک، تخلفات مطرح‌شده از جمله تجمیع وجوه و ارائه اطلاعات نادرست در تعریف در سامانه جامع پذیرندگان را رد کرد. شاپرک در پاسخ به نامه حافظی، همچنان موضوع تجمیع وجوه پذیرنده متعلق به پرداختیار و تسویه با شبای پرداختیار را مصداق تخلف درجه ۱ دانسته است.

مهدی عبادی، مدیرعامل وندار نیز با منعکس کردن خبر بانک مرکزی مبنی بر موقتی بودن این مسدودی افزود تمامی سرویس‌های وندار که با چهارچوب‌ قوانین شاپرک هم‌خوانی نداشته است از مرداد ماه قطع شده بود.

درگاه پرداخت یک سیستم الکترونیکی است که به واسطه آن امکان پرداخت از راه دور برای کاربران وجود دارد. با استفاده از درگاه پرداخت، کاربران می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری، کارت بانکی، پرداخت از طریق حساب بانکی یا روش‌های دیگر، مبالغ مورد نیاز خود را پرداخت کنند. درگاه‌های پرداخت از طریق اتصال به شبکه‌های بانکی و درگاه‌های امن ارتباطی، اطلاعات پرداخت کاربران را تأیید و تأمین می‌کنند. این سیستم‌ها برای پرداخت‌های آنلاین، خرید اینترنتی، خدمات اشتراکی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. درگاه‌های پرداخت به دلیل سادگی و سرعت پرداخت، راه حل مناسبی برای فروشندگان و خریداران آنلاین به حساب می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×