آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تعداد نقاط ثبت شده در مسیریاب نشان به دو میلیون رسید
اخبار استارتاپی

تعداد نقاط ثبت شده در مسیریاب نشان به دو میلیون رسید

فروردین 19, 1403 30

در به‌روزرسانی جدید نشان، تعداد نقاط ثبت شده در این مسیریاب به ۲ میلیون نقطه رسید.

روابط عمومی نشان اعلام کرد با این تعداد مکان ثبت شده، نشان دیگر تنها یک مسیریاب نیست و میتواند به عنوان یک نقشه از کسب‌وکارها استفاده شود.

روابط عمومی نقشه و مسیریاب نشان عنون کرد:

هر مکانی که در خیابان قابل تشخیص باشد، روی نشان ثبت شده و قابل جستجو است. همچنین تلفن، تماس، ساعت کاری و عکس و نظرات کاربران نیز بر روی مکان‌های پرکاربرد در دسترس کاربران قرار دارد.

درباره نشان 

نشان یک مسیریاب فارسی است که در پیدا کردن اطلاعات مکان‌های روی نقشه و یافتن بهترین مسیر به هشت میلیون کاربران خدمات ارائه میدهد. برنامه نشان امکان شخصی سازی کردن مکان‌ها را برای کاربران فراهم میکند. با استفاده از این قابلیت کاربرانی که روزانه به نقاط مختلف در شهر مراجعه می کنند می توانند محل‌ های مراجعه اختصاصی خود را در نقشه مشخص کنند و برای مراجعه به آن‌ ها از این مسیریاب استفاده کنند.

امکان مشاهده نقشه به صورت دو بعدی و سه‌بعدی از دیگر قابلیت هایی است که این برنامه برای کاربران ارائه داده است. با استفاده از این قابلیت و با توجه به فراگیر بودن نقشه این برنامه در همه جاده‌ ها و شهرها، رانندگان می توانند پستی‌ بلندی‌ های موجود در مسیر خود را مشاهده کنند. علاوه بر حالت دو بعدی و سه بعدی بودن نقشه، امکان مشاهده نقشه در حالت شب و روز نیز برای کاربران فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×