آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » افزایش هزینه‌های خدمات ابرآروان در سال جدید
اخبار استارتاپی

افزایش هزینه‌های خدمات ابرآروان در سال جدید

اسفند 24, 1402 50

با شروع سال جدید، هزینه‌ی استفاده از خدمات ابری آروان‌کلاد افزایش خواهد داشت. بنا به گفته روابط عمومی ابرآروان، این تغییر به‌دلیل افزایش نرخ تورم و بالا رفتن قیمت اینترنت و هزینه‌های انتقال (VPLS) از سوی اپراتورهای بالادستی است.

به‌طور میانگین هزینه‌ی استفاده از محصولات و خدمات تا ۴۰درصد افزایش داشته و هزینه‌ی ترافیک به دلایل مذکور، ۱۰۰درصد گران شده است.

در آذرماه سال جاری که صورت‌های مالی شش ماهه شرکت ابر آروان در سامانه کدال منتشر شد، این شرکت توانسته بود با وجود تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا رشد چهار برابری درآمد عملیاتی‌ را تجربه کند. با توجه به صورت‌های مالی، درآمد عملیاتی این شرکت از 37 میلیارد تومان (در مدت مشابه سال قبل) به 162 میلیارد تومان رسیده بود. علاوه بر آن، سود خالص ابر آروان 60 میلیارد تومان گزارش شده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 50 برابری داشت.

درباره ابر آروان

ابر آروان شرکتی های‌تک در حوزه‌ی فناوری ابری است که کار خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است و با محصولات مختلفی نظیر شبکه توزیع محتوا (CDN)، سرور ابری، پلتفرم ویدیویی، کانتینر ابری و آبجکت استوریج، زیرساخت کسب‌وکارهای آنلاین، سازمان‌ها و استارت‌آپ‌ها را تامین می‌کند. ابر آروان با در اختیار داشتن ۴۰ پاپ‌سایت در سراسر ایران و جهان، پاسخ‌گوی نیازهای زیرساختی بیش از ۶۰ هزار مشتری داخلی و خارجی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×