آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تعلیق فعالیت شرکت ازکی به دلیل کشف حجاب کارمندان
اخبار استارتاپی

تعلیق فعالیت شرکت ازکی به دلیل کشف حجاب کارمندان

مرداد 8, 1402 60

اخبار اخیر حاکی از کشف حجاب کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) باعث توجه نهاد ناظر گردیده است، که پس از انجام بررسی‌های لازم، تصمیم به تعلیق فعالیت این شرکت تا انجام بررسی نهایی گرفته شده است.

به علت این هنجارشکنی، بیمه مرکزی نیز وارد پرونده شرکت استارتاپ بیمه‌ای ازکی شده است و در جلساتی که امروز و فردا توسط آن انجام خواهد شد، تخلفات این شرکت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ خواهند شد.

در پاسخ به این وضعیت، صفحه اینستاگرام ازکی امروز در قالب یک استوری پیامی به عموم رسانده است. آنها اعلام کرده‌اند که محتواهایی که به شرکت ازکی نسبت داده می‌شوند و در فضای مجازی به صورت غیررسمی منتشر می‌شوند، بیان‌کننده مواضع رسمی ازکی نیستند. همچنین، ازکی به عنوان یک کسب و کار پیشرو ایرانی، خود را ملزم به رعایت قوانین رسمی کشور می‌داند.

در انتها، مسئولان و کاربران مرتبط با ازکی به‌خصوص کارمندان و مشتریان این شرکت، منتظر بررسی‌ها و تصمیمات نهایی مربوط به این موضوع هستند تا پیامدهای این اتفاق مشخص شوند.

درباره ازکی

ازکی، شرکت بیمه استارتاپی، در زمینه‌ی خدمات بیمه‌ای فعالیت می‌کند. هدف اصلی این شرکت، ارائه راهکارهای نوآورانه و کارآمد در حوزه بیمه و ایجاد تجربه‌ی رضایت‌بخش برای مشتریان است. ازکی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌ فرآیند بیمه‌گذاری را بسیار آسان و شفاف ساخته است. این امکان به مشتریان ما داده می‌شود که بدون نیاز به مراجعه حضوری، به راحتی بیمه‌نامه‌های خود را بخرند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×