» اخبار استارتاپی » جوانه، بازوی نوآوری دیوار شد
اخبار استارتاپی

جوانه، بازوی نوآوری دیوار شد

اردیبهشت 12, 1402 170

جوانه شرکت سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر گروه هزاردستان با تغییرات استراتژیکی که در خود ایجاد کرد زین پس نه در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعالیت می‌کند و نه دیگر بازوی سرمایه‌گذاری هلدینگ هزاردستان به حساب می‌آید. 

در پی تغییراتی که در جوانه به وجود آمده است آرین افشار از سمت مدیریت‌عاملی این مجموعه استعفا داده است و جایگزین وی مرتضی کاظمی در سمت مدیر اجرایی و عملیاتی جوانه در این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.  در حال حاضر تیم جوانه به دیوار منتقل شده و در قالب یکی از بازوهای نوآوری دیوار فعالیت می‌کند.

از سال گذشته شایعاتی درباره تعطیلی بازوی سرمایه‌گذاری هلدینگ هزاردستان در اکوسیستم استارت‌آپی ایران شنیده می‌شد. در حال حاضر، مدیرعامل اسبق جوانه، آرین افشار این اتفاق را صرفا تغییر استراتژیک جوانه می‌داند. وی عنوان کرد سرمایه‌گذاری خطرپذیر از اولویت‌های جوانه حذف می‌شود و فعالیت آنها روی رویدادهای رشد و استارت‌آپ‌هایی که به پلتفرم «دیوار» چسبندگی بیشتری دارند متمرکز می‌شود.

 

درباره آرین افشار :

آرین افشار متولد ۱۳۶۷ و دانش آموخته رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است. مسیر کاری آرین از سال ۱۳۸۶ با فعالیت در فضای آی‌تی و در حوزه برنامه‌نویسی شروع شد و تا امروز بیش از یک دهه از فعالیت او در اکوسیستم استارتاپی می‌گذرد. اولین فعالیت اجرایی آرین به‌عنوان هم‌بنیان‌گذار استارتاپ وی دکوریش بود و بعد از آن به‌عنوان مدیر شبکه مدیران محصول در کشور فعالیت کرده.

از تجربیات شاخص او می‌توان به مشاور مرکز شتابدهی ستاک، مدیر برنامه‌های مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری آرنا (مرکز شتابدهی دانشگاه شریف)، مدیریت عاملی فینووا (نهاد سرمایه‌گذاری شرکت تجارت الکتروینک ارتباط فردا و بانک آینده)، مشاور بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای اینترنتی کشور در واحد توسعه محصول اشاره کرد.

 

مرتضی کاظمی، مدیر اجرایی و عملیاتی جوانه،  استراتژی جدید جوانه را تمرکز بر کسب‌وکارهایی می‌داند که بتوانند به بهتر شدن تجربه کاربری در داخل اپلیکیشن و پلتفرم دیوار کمک کنند.

درباره مرتضی کاظمی :

مرتضی متولد سال ۷۰ و بزرگ شده در تهران است. دوران راهنمایی و متوسطه را در مدارس سمپاد تهران گذرانده و ورودی سال ۸۸ رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی شریف است؛ همچنین مقطع کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت کسب و کار (MBA)، گرایش مالی، در همان دانشگاه طی کرده است.
مرتضی فعالیت کاری خود را از سال ۸۸ در زمینه مدیریت آزمون‌های آزمایشی، تالیف کتاب و مدیریت آموزشی شروع کرده است. از سال ۹۴ به‌عنوان کارشناس توسعه سازمانی و منابع انسانی وارد شرکت شاپرک شده و سپس با هدف کسب تجربه بیش‌تر و متنوع‌تر، در سال ۹۹ مسیر خود را در حوزه جذب و استخدام در هلدینگ هزاردستان ادامه داد. با تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری جوانه و با توجه به پیش‌زمینه و تجربیات تحصیلی و کاری او، مرتضی به تیم سرمایه‌گذاری جوانه ملحق شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×