» اخبار استارتاپی » تپسی‌پک در سال گذشته، 932 میلیون تومان درآمد داشته است
اخبار استارتاپی

تپسی‌پک در سال گذشته، 932 میلیون تومان درآمد داشته است

خرداد 29, 1403 00

صورتهای مالی منتشر شده‌ی شرکت “نوآفرینان رادمان پارس”، که با نام تجاری “تپسی‌پک” شناخته می‌شود، نشان می‌دهد این شرکت در سال ۱۴۰۲ با تحویل بیش از ۱۷۷ هزار مرسوله به درآمد ۹۳۲ میلیون تومانی دست یافته است.

علاوه بر این، تپسی‌پک در سال گذشته هزینه عملیاتی ۳.۸ میلیارد تومانی و زیان خالص ۳.۷ میلیارد تومانی داشته است.

درآمد تپسی‌پک از دو منبع اصلی یعنی کمیسیون دریافتی و جریمه رانندگان و کاربران تأمین می‌شود.

در دی ماه سال گذشته، فعالیت تپسی‌پک از شرکت تپسی جدا شد و نرم‌افزار آن به شرکت “نوآفرینان رادمان پارس” منتقل گردید. ارزش‌گذاری این اپلیکیشن توسط کارشناس رسمی دادگستری در مهر ۱۴۰۲، ۵.۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

درباره تپسی‌پک

تپسی‌پک یکی از سرویس‌های تپسی برای ارسال بسته‌ است که خدماتی متفاوت از موتوپیک و اتوپیک ارائه می‌دهد. سفارشات تپسی‌پک به صورت زمانبندی شده دریافت و سپس با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی، مسیرهای نزدیک‌تر به یک سفیر اختصاص داده می‌شود. ارسال بسته‌ها در این سرویس به صورت تجمیعی و با خودرو انجام می‌شود.

تپسی‌پک، تپسی‌پیک و باکسیت

بر اساس صورتهای مالی تپسی در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 که در سامانه کدال منتشر شده، این شرکت در ازای تملک 28% از سهام شرکت شبکه هوشمند امید با نام تجاری باکسیت، به دنبال سرمایه‌گذاری در آن است. فعالیت باکسیت مشابه سرویس ارسال بسته تپسی‌پک است. در سرویس تپسی‌پک سفارشات به صورت زمانبندی‌شده دریافت و سپس با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی، مسیرهای نزدیک‌تر به یک سفیر اختصاص داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×