آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تپسی بخشی از سهام خود را به سفیرانش اهدا کرد
اخبار استارتاپی

تپسی بخشی از سهام خود را به سفیرانش اهدا کرد

اسفند 22, 1401 110

تپسی یک میلیون سهم از سهام خود را به ۵۰۰ نفر از قدیمی‌ترین و پرسفرترین سفیران خود اهدا کرد تا از زحمات و همراهی این سفیران قدردانی کند. در روزهای آتی نیز، پیش ثبت‌نام تمام سفیران تپسی آغاز می‌شود تا آن‌ها نیز بتوانند بدون پرداخت هزینه و بر اساس عملکردشان سهام دریافت کنند.

تپسی اولین استارتاپ ایرانی ‌است که در ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در بورس عرضه شد. این شرکت حدود 1700 میلیارد تومان ارزشگذاری شده است. تپسی یک سامانه هوشمند درخواست حمل‌ونقل آنلاین است که سفرهای درون شهری را راحت‌تر، امن‌تر و ارزان‌تر می‌کند.
چشم‌انداز تپسی، ایجاد تاثیر چشمگیر و ماندگار در زندگی مردم کشور ایران بر پایه‌ی تکنولوژی است. تپسی با این چشم‌انداز و با تمرکز بر حوزه حمل‌ونقل، تلاش می‌کند تا با یک تیم حرفه‌ای و با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته، مسائل پیچیده حمل و نقل شهری را حل کند.
آغاز داستان تپسی، به بهمن 1394 برمی‌گردد. زمانی که میلاد منشی‌پور و حمید مهینی، با هدف راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی، به کشور بازگشتند و با همراهی هومن دمیرچی، پایه‌های اولیه‌ی تپسی را شکل دادند. در ادامه و با همراهی یک تیم ده نفره از برنامه‌نویسان متخصص کشور، طراحی و توسعه محصول تپسی آغاز شد. نسخه اولیه تپسی در خرداد 1395 به بازار عرضه شد. در طول این مدت، سرمایه‌گذاری اولیه‌ی شرکت توسط سه موسس تامین شد. در ادامه تپسی بسیار سریع رشد کرد و توانست در چند مرحله، سرمایه لازم برای رشد خود را جذب کند. حالا تپسی، در 13 استان کشور به همراه شهرهای تابعه آن‌ها فعال است و خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×