آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تپسی به دستور قضایی گزینه‌ “عجله ندارم” را حذف کرد
اخبار استارتاپی

تپسی به دستور قضایی گزینه‌ “عجله ندارم” را حذف کرد

اردیبهشت 10, 1403 50

بنا بر اعلام تپسی گزینه «عجله ندارم» با دستور قضایی، از اپلیکیشن این تاکسی آنلاین حذف شده است، پیش‌تر نیز گزینه «عجله دارم» به دستور سازمان تعزیرات از اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی حذف شده بود.

روابط‌ عمومی تپسی درباره علت حذف این گزینه عنوان کرد:

از ابتدای هفته جاری، گزینه «عجله ندارم» به دستور قضایی از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. به‌نظر می‌رسد که با توجه به تمرکز ماه‌های اخیر نهاد‌های نظارتی بر قیمت تاکسی‌های آنلاین، درحال‌حاضر رویکرد این نهاد‌ها به‌سمت حذف گزینه‌هایی است که باعث هرگونه تغییر قیمت می‌شوند.

تپسی در بیانیه‌ای که درباره حذف «عجله دارم» منتشر کرده بود، سهم سفر‌هایی با گزینه «عجله دارم» را ۱۰ درصد و سهم سفر‌هایی با گزینه «عجله ندارم» را ۲۰ درصد از کل سفر‌ها اعلام کرده بود و استقبال از «عجله ندارم» را «گواه نگاه تپسی به ارائه خدمات متنوع با در نظر گرفتن نیاز‌های مختلف کاربران» دانسته بود.

در حال حاضر دو گزینه‌ی «عادی» و «تپسی پلاس» روی این اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار دارد.

درباره تپسی

تپسی یک سامانه هوشمند درخواست حمل‌ونقل آنلاین است که سفرهای درون شهری را راحت‌تر می‌کند. چشم‌انداز تپسی، ایجاد تاثیر چشمگیر در زندگی مردم بر پایه‌ی تکنولوژی است و حل مسائل پیچیده حمل و نقل شهری را حل کنیم.

داستان شکل‌گیری

آغاز داستان تپسی، به بهمن 1394 برمی‌گردد. زمانی که میلاد منشی‌پور و حمید مهینی، با هدف راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی، به کشور بازگشتند و با همراهی هومن دمیرچی، پایه‌های اولیه‌ی تپسی را شکل دادند. در ادامه و با همراهی یک تیم ده نفره از برنامه‌نویسان متخصص کشور، طراحی و توسعه محصول تپسی را آغاز شد. نسخه اولیه تپسی در خرداد 1395 به بازار عرضه شد. در طول این مدت، سرمایه‌گذاری اولیه‌ی شرکت توسط سه موسس تامین شد. در ادامه تپسی بسیار سریع رشد کرد و توانست در چند مرحله، سرمایه لازم برای رشد خود را جذب کند. حالا تپسی، در 13 استان کشور به همراه شهرهای تابعه آنها فعال است و خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×