آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تپسی به دنبال سرمایه‌گذاری در پلتفرم ارسال بسته باکسیت است
اخبار استارتاپی

تپسی به دنبال سرمایه‌گذاری در پلتفرم ارسال بسته باکسیت است

خرداد 21, 1403 20

بر اساس صورتهای مالی تپسی در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 که در سامانه کدال منتشر شده، این شرکت در ازای تملک 28% از سهام شرکت شبکه هوشمند امید با نام تجاری باکسیت، به دنبال سرمایه‌گذاری در آن است.

در بخش یادداشت‌های توضیحی این صورت‌مالی ذکر شده طبق قرارداد فیمابین با شرکت شبکه هوشند امید مقرر گردیده تپسی با پرداخت 2.5 میلیارد تومان در آن شرکت به شرط افزایش سرمایه، سرمایه‌گذاری نماید لیکن تا تاریخ تهیه این گزارش افزایش سرمایه صورت نپذیرفته است.

اما در خصوص رقم سرمایه‌گذاری ابهاماتی وجود دارد چرا که در جدول مربوط به همین بخش یادداشت‌های توضیحی، رقم سرمایه‌گذاری به عنوان مانده سرفصل اشخاص وابسته 25 میلیارد تومان ذکر شده است.

باکسیت و تپسی‌پک

باکسیت، سیستم هوشمند توزیع ارسال بسته به سراسر کشور است که دو سرویس ارسال درون‌شهری در همان روز (Same-Day Delivery) و ارسال بین‌شهری از روز آینده (Next-Day Delivery) را ارائه می‌دهد. در حال حاضر باکسیت در شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، ساری و رشت خدمات اکسپرس ارسال بسته را پوشش می‌دهد.

فعالیت باکسیت مشابه سرویس ارسال بسته تپسی‌پک است. در سرویس تپسی‌پک سفارشات به صورت زمانبندی‌شده دریافت و سپس با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی، مسیرهای نزدیک‌تر به یک سفیر اختصاص داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×