آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تپسی: رای شورای رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن اقدامات اسنپ همچنان پابرجاست!
اخبار استارتاپی

تپسی: رای شورای رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن اقدامات اسنپ همچنان پابرجاست!

فروردین 21, 1403 70

پیرو خبری که اسنپ مبنی بر تبرئه شدن تمامی اتهامات خود در پرونده شکایت تپسی در دادگاه کیفری اعلام کرده بود؛ تپسی عنوان کرد رای شورای رقابت علیه اسنپ همچنان پابرجاست و اسنپ فقط در شکایت دوم تبرئه شده است.

روابط عمومی تپسی در اطلاعیه‌ای نوشته است:

در پی اقدامات اسنپ در ارتباط با پرونده ۱۰۰۰ سیم‌کارت، شرکت تپسی دو شکایت در این ارتباط انجام داده است. شکایت اول به شورای رقابت و در باب ضد رقابتی بودن این اقدام انجام گرفته و شکایت دوم، به دادگاه کیفری در باب مجرمانه بودن اقدام ارائه شده است. شکایت اول منجر به صدور رای قطعی شورای رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن اقدامات این شرکت شد و در شکایت دوم، که نتیجه آن اخیرا اعلام شده است، این شرکت از محکومیت کیفری تبرئه شده است.

 

پیش‌تر نیز شرکت تپسی شکایتی از شرکت اسنپ و سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر تفاهمنامه اعطای مجور فعالیت انحصاری اسنپ در جزیره کیش و جلوگیری از ورود رقبا را ثبت کرد. در نتیجه این شکایت، شورای رقابت اعطای امتیاز دولتی به نحو تبعیض‌آمیز از سوی سازمان منطقه آزاد کیش را محرز دانست و دستور به توقف ممنوعیت مذکور و انعقاد قرارداد حمل و نقل مسافر در جزیره کیش وفق ضوابط و مقررات با شرکت شاکی (تپسی) و سایر شرکت‌های شاکی صادر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×