آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » تپسی رکورد درآمد و تعداد سفر ماهانه خود را شکست
اخبار استارتاپی

تپسی رکورد درآمد و تعداد سفر ماهانه خود را شکست

خرداد 7, 1403 30

بر اساس گزارش فعالیت اردیبهشت ماه تپسی که در سامانه کدال منتشر شده، این شرکت توانسته در میزان مبلغ درآمد ماهانه و تعداد سفر رکوردزنی کند. درآمد اردیبهشت ماه تپسی با 65درصد رشد نسبت به ماه گذشته، برابر با 134 میلیارد تومان گزارش شده است.

همچنین در این گزارش عنوان شده که افزایش قابل توجه درآمد اردیبھشت نسبت به فروردین ماه ناشی از افزایش تعداد سفرھاست که به گزارش روابط عمومی تپسی، رکورد تعداد سفر این تاکسی اینترنتی در یک ماه نیز شکسته شده است.

درآمد شناسایی شده تپسی در فروردین و اردیبهشت سال 1403 برابر با 214 میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشد 74درصدی را تجربه کرده است.  کمیسیون دریافتی از سفیران بیشترین سهم درآمدی تپسی را تشکیل میدهد.

تپسی در یک نگاه

تپسی یک سامانه هوشمند درخواست حمل‌ونقل آنلاین است که سفرهای درون شهری را راحت‌تر می‌کند. چشم‌انداز تپسی، ایجاد تاثیر چشمگیر در زندگی مردم بر پایه‌ی تکنولوژی است و حل مسائل پیچیده حمل و نقل شهری را حل کنیم.

داستان شکل‌گیری

آغاز داستان تپسی، به بهمن 1394 برمی‌گردد. زمانی که میلاد منشی‌پور و حمید مهینی، با هدف راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی، به کشور بازگشتند و با همراهی هومن دمیرچی، پایه‌های اولیه‌ی تپسی را شکل دادند. در ادامه و با همراهی یک تیم ده نفره از برنامه‌نویسان متخصص کشور، طراحی و توسعه محصول تپسی را آغاز شد. نسخه اولیه تپسی در خرداد 1395 به بازار عرضه شد. در طول این مدت، سرمایه‌گذاری اولیه‌ی شرکت توسط سه موسس تامین شد. در ادامه تپسی بسیار سریع رشد کرد و توانست در چند مرحله، سرمایه لازم برای رشد خود را جذب کند. حالا تپسی، در 13 استان کشور به همراه شهرهای تابعه آنها فعال است و خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کند.

منافع تپسی برای کاربران

کاربر راننده

  • درآمد بیشتر
  • ساعت کاری منعطف
  • امنیت بیشتر سفر

کاربر مسافر

  • هزینه کمتر
  • کیفیت بیشتر سفر
  • امنیت سفر
  • در دسترس بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×