» اخبار استارتاپی » تپسی‌ فود برای کاربران سوپراپلیکیشن تپسی در شیراز در دسترس قرار گرفت
اخبار استارتاپی

تپسی‌ فود برای کاربران سوپراپلیکیشن تپسی در شیراز در دسترس قرار گرفت

مهر 29, 1403 20

طبق اعلام روابط عمومی تپسی، پس از سه ماه فعالیت سرویس تپسی‌فود در مشهد، اکنون این سرویس در سوپراپلیکیشن تپسی در دسترس کاربران شهر شیراز نیز قرار گرفته است.

امیرمحمد شادمهری، مدیر بازاریابی تپسی‌فود، توضیح داده است که فرآیند جذب رستوران‌ها و تأمین‌کنندگان در شیراز از ابتدای امسال آغاز شده بود. با این حال، پس از تغییر نام اُفود به تپسی‌فود و ادغام آن با سوپراپلیکیشن تپسی، تصمیم گرفته شد که روند توسعه این سرویس در شیراز بعد از این تغییرات انجام شود.

شادمهری همچنین اعلام کرده که تاکنون بیش از ۳ هزار رستوران و تأمین‌کننده در مشهد و شیراز به تپسی‌فود پیوسته‌اند. او با اشاره به تلاش‌های تپسی‌فود برای جذب رستوران‌های جدید، به مزایایی مانند تسویه‌ حساب سریع (در کمتر از ۷۲ ساعت)، کاهش کمیسیون‌ها و پشتیبانی مستقیم اشاره کرده است. شادمهری افزود که با شروع رسمی تپسی‌فود در شیراز، برنامه‌های اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای جذب کاربران بیشتر در حال برنامه‌ریزی است و امید می‌رود که با استفاده از کاربران فعلی تپسی در شیراز، کاربران جدیدی برای تپسی‌فود نیز جذب شوند.

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که طی این مدت، تپسی‌فود موفق شده است ۹۰ درصد سفارش‌ها را در کمتر از یک ساعت به مشتریان تحویل دهد و به همین دلیل، میزان رضایت کاربران به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

امین سلامی پرگو، بنیانگذار و مدیرعامل تپسی‌فود، پیش‌تر با اشاره به سهم ۸۵ درصدی اسنپ‌فود، بیان کرده بود که حجم بازار آنلاین غذا در ایران ۱۷٪ (حدود ۳۰ همت) است و از این حجم، حدود ۱۵٪ به پلتفرم‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازیگران محلی اختصاص دارد و ۸۵٪ آن سهم بازیگر فعلی این حوزه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×