آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » ثبت رکورد 5 میلیون سفر روزانه در اسنپ
اخبار استارتاپی

ثبت رکورد 5 میلیون سفر روزانه در اسنپ

اسفند 12, 1402 60

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، اعلام کرد شرکت اسنپ توانسته است در روز چهارشنبه، دوم اسفند، رکورد 5 میلیون و 139 هزار و 65 سفر روزانه در سرویس خودرو و باکس را ثبت کند.

وی در ادامه عنوان کرد تعداد سفرهای انجام شده‌ی خودرو و باکس این تاکسی اینترنتی در بهمن 1402 برابر با 131 میلیون و 907 هزار و 121 سفر بوده است. اسنپ‌خودرو در حال حاضر در 323 شهر بزرگ و کوچک در سراسر ایران در حال فعالیت است.

درباره اسنپ

شرکت ایده گزین ارتباطات روماک، با نام تجاری اسنپ در سال 1393 راه‌اندازی شد. شرکت اسنپ مبتنی بر داده است. این شرکت به عنوان راهکاری برای انجام سفرهای درون شهری، فعالیت خود را با یک تیم کوچک آغاز کرد و در کمتر از چند سال به بزرگترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران تبدیل شد. دکتر ایاد القصار و دکتر محمود فوز هم‌بنیانگذاران این شرکت هستند. اپلیکیشن اسنپ پس از گذشت چهار سال از شروع فعالیتش به سوپراپ تبدیل شد و اکنون خدمات گروه اسنپ در آن ارائه میشود. امکان درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش غذا، خدمات پزشکی و مشاوره آنلاین، رزرو هتل و اقامتگاههای ارزان، خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و غیره در این اپلیکیشن جامع به صورت یکجا فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×