آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » ثبت نام بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ آغاز شد
اخبار استارتاپی

ثبت نام بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ آغاز شد

اردیبهشت 9, 1402 70

ثبت نام برای بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه آغاز شده و الکامپ ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. آخرین نمایشگاه برگزار شده الکامپ در تاریخ ۲۷ تیر ماه سال ۱۳۹۸ بوده است و به دلیل شیوع کرونا پس از آن متوقف شده است.

مطابق با اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه، متقاضیان با کمتر از ۸۰ مترمربع فضای نمایشگاهی بعد از ثبت نام، تایید مدارک و پس جانمایی غرفه توسط ستاد برگزاری در سایت الکامپ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان با بیش از ۸۰ مترمربع نیز پس از ثبت‌نام در سایت الکامپ، بر اساس ترتیب اولویت زمانی ثبت‌نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و پس از تعیین فضای غرفه، ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت‌نام خود را قطعی کنند. همچنین، سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ، ثبت‌نام کنند و پس از تسویه حساب مالی، ثبت‌نام آن‌ها نیز قطعی خواهد شد.

الکامپ (ELECOMP)، سرنام Electronics, Computer & E-Commerce نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که هر سال در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران زیر نظر شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در سال ۱۳۴۳ تاسیس شده، و از سال ۱۳۵۵ نیز به عضویت اتحادیه نمایشگاه‌های بین‌المللی ( UFI ) در آمده است. نمایشگاه الکامپ بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است و پربازدید کننده‌ترین نمایشگاه تخصصی در میان بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی محسوب می شود

نمایشگاه الکامپ بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت الکترونیک، کامپیوتر در ایران است. این نمایشگاه که هر سال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می گردد (به غیر از تعطیلی در دوران شیوع کورونا)؛ جایگاهی برای معرفی و عرضه محصولات و خدمات دست اندرکاران صنعت الکترونیک و کامپیوتر می باشد.

از آنجایی که کشور ایران چند سالی است در زمینه دولت الکترونیک و استفاده از فناوری تجارت الکترونیک پیشرفتها بسیاری داشته است هر ساله این نمایشگاه با رویکرد خاص استفاده از فناوری در زندگی نگاهی تازه به بازدیدکنندگان عرضه می نماید. این نمایشگاه بهترین محل معرفی محصولات جدید فناوری و تکنولوژی در ایران است که زمانی را برای ملاقات و جلسات بین عرضه کنندگان و بازدید کنندگان از سر تا سر ایران تا حتی دیگر کشورها فراهم می نماید. همان گونه که هر نمایشگاه با هدف معرفی و اشاعه فرهنگ یا دانش خاصی برگزار می گردد، نمایشگاه  الکامپ نیز هم در زمینه ارتقا فرهنگ تکنولوژی در زندگی روزانه افراد هم در ارتقا سطح دانش افراد موثر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت الکامپ مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×