آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » ثبت نرخ 97 درصدی از تایید درخواست ویزای مشتریان در شرکت مهاجرتی e-VISA
اخبار استارتاپی

ثبت نرخ 97 درصدی از تایید درخواست ویزای مشتریان در شرکت مهاجرتی e-VISA

اسفند 24, 1402 40

احتمالا زمانی که صحبت از مهاجرت به کانادا می‌شود، بسیاری از افراد به یک چیز فکر می‌کنند: چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

برخی از آن‌ها این سوال را به چشم یک رویای دست نایافتنی می‌بینند و در همان لحظه فراموشش می‌کنند. اما برخی دیگر، مانند برای پاسخ سوال چگونه به کانادا مهاجرت کنیم، به شکل جدی جستجو می‌کنند.

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید شرایط خود را مشخص کنید تا بتوانید بفهمید کدام یک از روش‌های مهاجرت برای شما مناسب‌تر است. شرایط مهاجرت به کانادا برای هر روش متفاوت است. پس باید راهی را انتخاب کنید که بیشترین تطابق را با شرایط حال حاضر شما داشته باشد.

درباره e-Visa

شرکت کانادایی e-Visa Immigration بزرگترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیا با سابقه ارائه خدمات به مشتریان از 60 کشور مختلف در سراسر جهان، بیش از 15,000 پرونده موفق، دارای 8 مشاور رسمی ICCRC و دفاتری در ونکوور، تورنتو، سائوپائولو و تهران است.

این موسسه با 8 مشاور رسمی و قابل استعلام از اداره مهاجرت کانادا، دفاتر ونکوور، تورنتو، سائوپائولو و تهران موفق به دریافت جوایز متعددی از جمله North America Business Elite، CBRB Best Businesses in Canada و Top choice Immigration Consulting services in Vancouver شده‌ است.

 

این شرکت مهاجرتی توانسته است نرخ 97درصدی از تایید درخواست ویزای مشتریان و 99.9درصدی از موفقیت پروندهای اقامت دائم موکلین را در کارنامه خود به ثبت برساند.

خدمات e-Visa

  • مهاجرت به کانادا
  • اخذ انواع ویزا
  • سرمایه‌گذاری در کانادا
  • کار در کانادا
  • تحصیل در کانادا
  • بررسی پرونده‌های ریجکت‌شده

لازم به ذکر است تمامی فعالیت‌های شرکت e-Visa Immigration  کانادا در ایران با نام رسمی موسسه مهاجرتی رادوین رهروان پارس به شماره ثبت/مجوز 54822 انجام می‌شود.

سایر خدمات

علاوه بر خدمات مهاجرت به کانادا، شرکت e-Visa با ارائه مشاوره در خصوص روش‌های کاری و تحصیلی مهاجرت به آلمان، برگزاری دوره‌های آوسبیلدونگ و ارائه فرم ارزیابی مهاجرت کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند همراهی میکند.

همچنین مشاوره مهاجرت به یونان از طریق دریافت گلدن ویزا و یا اقامت تمکن مالی از خدمات این موسسه مهاجرتی به شمار می‌رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×