آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » جوانترین شرکت‌کنندگان جیتکس راهی این نمایشگاه شدند (رپورتاژ آگهی)
اخبار استارتاپی

جوانترین شرکت‌کنندگان جیتکس راهی این نمایشگاه شدند (رپورتاژ آگهی)

مهر 23, 1402 90

جوانترین شرکت‌کنندگان نمایشگاه جیتکس با میانگین سنی 26 سال، راهی مسابقات سوپرنوا جیتکس (Supernova)شدند. این تیم با ارائه محصول ایبونا (Ebona AI) بر مبنای هوش مصنوعی، به دنبال جذب سرمایه برای این پلتفرم آموزشی است.

درباره پلتفرم آموزشی ایبونا 

پلتفرم آموزشی ایبونا بر مبنای هوش مصنوعی برای دانش آموزان 13 تا 18 سال طراحی شده است. این پلتفرم با جمع‌آوری اطلاعات دانش‌آموزان و تحلیل آن با کمک هوش مصنوعی، می‌تواند ضمن طبقه‌بندی استعداد، مهارت و توانایی‌های هر دانش‌آموز، یک برنامه درسی اختصاصی به آنان ارائه دهد.

ایبونا همچنین می‌تواند برای دانش‌‌‌‌‌آموزان با بیماری‌های خاص مانند اوتیسم و ADHD، برنامه درسی مناسب تهیه نماید و علاوه بر بهبود فرآیند هدف‌گذاری، به حصول نتیجه بهتر این دانش‌آموزان، کمک شایانی کند.

ایبونا با ارائه برنامه درسی اختصاصی برای هر دانش‌آموز، تلاش میکند تا در آینده نزدیک همه دانش‌آموزان (فارغ از بیماری و توانایی) بتوانند در کنار هم تحصیل کنند.

درباره پرهام فخری، بنیانگذار ایبونا 

پرهام فخری، کارآفرین ۱۹ ساله‌ی ایرانی، در زمینه‌های آموزش و صنعت هوش مصنوعی تغییرات قابل توجهی را به‌وجود آورده است. وی به دلیل تعهدش به ارائه آموزش رایگان به مردم ایران و حتی تمام دنیا، شناخته شده است. علاوه بر این، پرهام مهندس بلاکچین است که در ارئه مشاوره به شرکت‌های web3 تخصص دارد.

درباره نمایشگاه جیتکس 2023

نمایشگاه جیتکس، بزرگترین نمایشگاه فناوری و استارتاپ در جهان است. جیتکس 2023، با شعار استفاده از هوش‌مصنوعی در همه‌چیز، میزبان نوآورترین شرکت‌های جهان و بهترین ایده‌ها برای ارتقای کسب‌وکار، اقتصاد، جامعه و فرهنگ است.

مسابقات سوپرنوا بخشی از نمایشگاه جیتکس است که در آن بزرگترین رقابت در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا میان استارتاپ ها برای ارائه محصول خود، برگزار می‌شود. جوایز نقدی در این مسابقات به 200هزار دلار نیز می‌رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×