آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » انتخاب حرکت اول به عنوان تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار خطرپذیر در فینوتکس2023
اخبار استارتاپی

انتخاب حرکت اول به عنوان تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار خطرپذیر در فینوتکس2023

اردیبهشت 23, 1402 70

در نخستین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس)، شرکت سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول به نام «حرکت اول» به‌عنوان «تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی» معرفی شد.

 

انتخاب حرکت اول به‌عنوان تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار، از میان ۱۲۰ بازیگر اصلی پس از فرآیند ارزیابی چند مرحله‌ای و راستی‌آزمایی که با همکاری معاونت علمی فناوری و ریاست جمهوری و نهادهای مجری مانند انجمن سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور انجام شد، صورت گرفت.

همچنین در بخش شتابدهنده‌ها نیز از شتابدهنده «هاب اصفهان» که از شتابدهنده‌های حرکت اول است، به‌عنوان شتابدهنده برگزیده تقدیر شد.

شرکت کسب‌ و کارهای نوپای حرکت اول به عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری همراه اول در کسب‌وکارهای نوپا است. حركت اول علاوه بر سرمايه، تخصص و تجربه را نيز برای كسب و كارهای نوآورانه به ارمغان می‌آورد. به منظور توانمندسازی و توسعه استارتاپ ها، اين شركت علاوه بر تامين منابع مالــی، با در اختيــار قراردادن شــبكه ارتباطی خود و ايجــاد بازارهای جديد در موفقيت اســتارتاپ‌ها ســهيم می‌شــود. همچنين تنوع ســبد سرمايه گذاری شركت حركت اول موجب ايجاد هم‌افزايی میان اين شركت‌ها با يكديگر و با مجموعه همراه اول می‌شود. ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمينه‌های مديریتی، بازاریابی و فروش، ساختار سازمانی، زیرساخت‌های فنی و مالی و حســابداری توسط كارشناسان خبره، به توسعه مهارت های فردی و بهبود عمليات شركت‌های سرمايه‌پذير منجر می شود. حرکت اول به تازگی گزارش عملکرد سال 1401 خود را نیز منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×