آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » حسابرس: با توجه به زیان خالص 12.4 میلیارد تومانی، تداوم فعالیت تپسی‌مدرسه مورد ترديد است!
اخبار استارتاپی

حسابرس: با توجه به زیان خالص 12.4 میلیارد تومانی، تداوم فعالیت تپسی‌مدرسه مورد ترديد است!

خرداد 21, 1403 20

صورتهای مالی شرکت “نوآفرینان رابین پارس” در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ که با نام تجاری “سرویس مدرسه تپسی” شناخته می‌شود در سامانه کدال منتشر شد.

در ابتدای گزارش، حسابرس این شرکت با انعکاس نظر خود عنوان کرده: “صورت‌ھاي مالي فوق‌الذکر با فرض تداوم فعالیت شرکت در آينده تهیه گرديده است لیکن با توجه به زيان انباشته شرکت در پايان دوره مالي مورد رسیدگي که بالغ بر ۱۲۴ میلیارد ریال و معادل ۱۲٫۴۰۹ برابر سرمايه شرکت بوده و درنظرگرفتن اينکه دارائي‌ھاي شرکت در تاريخ مذکور کفاف پرداخت يا تسويه بدھي‌ھاي آن را ندارد تداوم فعالیت شرکت مورد ترديد بوده”.

فرض تداوم فعالیت تپسی مدرسه

در بخش یادداشت‌های توضیحی، فرض تداوم فعالیت این شرکت افزایش سرویس‌های روزانه از هزار سرویس به پنج هزار، کاهش ۲۰ درصدی رانندگان، افزایش تعداد نفرات در هر سرویس و ارائه آموزش‌های مدون به سفیران عنوان شده است.

سرمایه یک میلیونی تپسی مدرسه

صورتهای مالی سرویس تپسی‌ مدرسه، درآمد عملیاتی این شرکت را ۲.۹ میلیارد تومان و زیان خالص آن را ۱۲.۴ میلیارد تومان گزارش می‌دهد. همچنین سرمایه شرکت در تاریخ صورتهای مالی برابر با یک میلیون تومان است.

جدول سهامداری

جدول سهامداری این شرکت نشان می‌دهد شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) ۹۹.۸٪ و آقایان سعید راعی (مدیرعامل) و احسان نامداری (عضو هیئت‌مدیره) هرکدام ۰.۰۱٪ سهام این شرکت را در اختیار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×