آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » پیش‌بینی خانومی در سال 1403، دستیابی به سهم 33% از بازار آنلاین زیبایی در ایران است
اخبار استارتاپی

پیش‌بینی خانومی در سال 1403، دستیابی به سهم 33% از بازار آنلاین زیبایی در ایران است

خرداد 20, 1403 10

در نشست خبری ده سالگی خانومی، مسعود شاه‌مرادی و سارا میرسالاری، هم‌بنیانگذاران این شرکت، پس از ارائه گزارش عملکرد سال 1402 به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

شاه‌مرادی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانیان استارتاپ در خصوص احتمال ورود خانومی به حوزه سرمایه‌گذاری گفت: “یکی از موضوعات جدی خانومی در آینده، سرمایه‌گذاری در حوزه تکنولوژی و بیوتی خواهد بود؛ چرا که ظرفیت‌های زیادی در این حوزه‌ها برای توسعه وجود دارد. اما در حال حاضر، صحبت در خصوص این موضوع زود است.”

شایان ذکر است که تنها جذب سرمایه خانومی در انتهای سال 1398 از هلدینگ فنکام صورت گرفته که در ازای 60 میلیارد تومان، 53 درصد از سهام این شرکت واگذار شده است.

پیش‌بینی سهم 33 درصدی خانومی از بازار آنلاین زیبایی

در ادامه این نشست، میرسالاری اعلام کرد که پیش‌بینی میشود سهم فروش اینترنتی خانومی به عنوان بزرگترین کسب‌وکار آنلاین که برای زنان ایران کار می‌کند، در سال 1403 به 33 درصد برسد. همچنین بر اساس گزارش عملکرد این شرکت، خانومی قصد دارد بزرگترین شبکه عرضه کالای آرایشی و بهداشتی در ایران باشد.

فروشگاه آفلاین خانومی

در پایان، خبرنگار ایرانیان استارتاپ با اشاره به این موضوع که دیجی‌کالا افتتاح فروشگاه آفلاین آرایشی و بهداشتی را به عنوان یکی از گزینه‌های شعبه دوم فروشگاه غیرحضوری خود اعلام کرده است، پرسید که آیا این موضوع را می‌توان به عنوان یک استراتژی مشترک میان خانومی و دیجی‌کالا در نظر گرفت؟

شاه‌مرادی در پاسخ به این سوال توضیح داد: “بین ما و دیجی‌کالا در روش ورود به بازار آفلاین تفاوت زیادی وجود دارد. قطعاً در فروشگاه آفلاینی که ما طراحی می‌کنیم، تفاوت استراتژی جدی با آنچه که در فروشگاه آفلاین حال حاضر دیجی‌کالا می‌بینیم، وجود خواهد داشت. ما یک نگاه زنجیره‌ای به این موضوع داریم و در این زنجیره تولید، حلقه عرضه هستیم اما نگاه دیجی‌کالا گسترش فروش است.”

این نشست خبری پس از اتمام سوالات خبرنگاران به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×