آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » دستیار آنلاین خرده فروشان زیترون به دیجی‌نکست پیوست
اخبار استارتاپی

دستیار آنلاین خرده فروشان زیترون به دیجی‌نکست پیوست

اردیبهشت 9, 1402 140

تیم استارتاپی زیترون از هفتمین کمپ استارتاپی در تابستان ۱۴۰۱ وارد دیجی‌نکست شدند. دیجی نکست در مرحله بذری به این استارتاپ سرمایه تزریق کرده است. در حال حاضر زیترون در دیجی‌نکست مستقر است.

تیم استارتاپی زیترون، که به تازگی وارد دیجی‌نکست شده، با معرفی دستیار آنلاین خرده فروشان، رویای مدیریت فروش را برای کسانی که در حوزه فروشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، به واقعیت تبدیل کرده است. دستیار آنلاین خرده فروشان زیترون، به صورت یک اپلیکیشن، امکان مدیریت فروش، محصولات و موجودی انبار را به کاربران فروشگاه‌ها فراهم می‌کند.

این دستیار آنلاین به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت ساده و بدون نیاز به دانش تخصصی، فروشگاه خود را مدیریت کنند و از امکاناتی مانند افزودن محصولات، مدیریت سفارشات، مدیریت موجودی، بررسی گزارشات و غیره استفاده کنند. این سرویس به کاربران فروشگاه‌ها امکان دسترسی به اطلاعات مهم و پایه‌ای فروشگاه‌شان را فراهم می‌کند و در نتیجه افزایش راندمان و سودآوری فروشگاه را به دنبال دارد.

با استفاده از دستیار آنلاین خرده فروشان زیترون، کاربران می‌توانند به سادگی و بدون نیاز به دانش فنی، به مدیریت کسب و کار خود بپردازند. همچنین، این سرویس امکان اتصال به درگاه‌های پرداخت برای انجام تراکنش‌های مالی را نیز فراهم می‌کند.

دستیار آنلاین خرده فروشان زیترون با قابلیت هایی که فراهم می کند، یکی از بهترین راه حل های مدیریتی برای فروشگاه های کوچک و متوسط به شمار می رود. این دستیار آنلاین از طریق اپلیکیشن های موبایل و وبسایت‌های مختلف، به کاربران فروشگاه‌ها امکان مدیریت کسب و کار را به صورت آنلاین فراهم می‌کند. همچنین، زیترون با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌اش، به کاربران خود امکان پشتیبانی و رفع مشکلات فنی را فراهم می‌کند.

با توجه به این که زیترون در مرحله بذری از دیجی‌نکست سرمایه گذاری گرفته، این استارتاپ در آینده می‌تواند با استفاده از منابع مالی دیجی‌نکست، خدمات خود را گسترش داده و به فروشگاه‌های بیشتری ارائه دهد. این امر می‌تواند باعث افزایش راندمان فروشگاه‌ها و در نتیجه افزایش درآمد دیجی‌نکست شود.

از آنجایی که دستیار آنلاین خرده فروشان زیترون، یک راه حل نوین و کارآمد برای مدیریت کسب و کار فروشگاهی است، می‌تواند به عنوان یک قطب جذب مشتریان جدید و افزایش سهم بازار این استارتاپ در حوزه فناوری و تجارت الکترونیک شناخته شود. به طور کلی، این استارتاپ می‌تواند یک نمونه موفق از آنچه که با استفاده از فناوری می‌توان در حوزه تجارت الکترونیک و مدیریت کسب و کارها انجام داد، باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×