آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » دکتر ساینا 45میلیارد تومان از لیان کپیتال جذب سرمایه کرد
اخبار استارتاپی

دکتر ساینا 45میلیارد تومان از لیان کپیتال جذب سرمایه کرد

مرداد 15, 1402 60

استارتاپ دکتر ساینا، ارائه‌دهنده مشاوره و ویزیت آنلاین پزشکی موفق به جذب سرمایه 45میلیارد تومانی از شرکت مدیریت سرمایه خصوصی لیان کپیتال شد.

مدیرعامل لیان کپیتال، ژوبین علاقبند درخصوص این جذب سرمایه عنوان کرد:

صنعت سلامت و به‌طور خاص سلامت الکترونیک، صنعتی روبه‌رشد و در حال توسعه است و ایجاد چرخه کامل سلامت الکترونیک یکی از اهداف مهم لیان کپیتال به شمار می‌رود.

مهسا ایجادی، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت لیان کپیتال، به دلیل دیدگاه استراتژیک تیم دکترساینا و پتانسیل رشد این مجموعه، از میان سایر فعالان در این صنعت، انتخاب کردن دکترساینا را توجیه کرد و در ادامه افزود:

دکترساینا برندی خوشنام و تخصصی است و مسیر روشنی برای فعالیت‌های خود دارد. ما معتقدیم با این سرمایه‌گذاری و به کمک دانش و توانایی اجرایی نیروهای متخصص لیان کپیتال می‌توانیم به رشد چند برابری این شرکت کمک کنیم. آسان کردن این دسترسی به تشخیص به موقع و جلوگیری از خوددرمانی کمک می‌کند و هزینه و زمانی که صرف رفت‌وآمد می‌شود را کاهش می‌دهد. این موارد، مهم‌ترین مزیت‌های مشاوره و ویزیت آنلاین هستند و دکترساینا توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و یکپارچه خود، بخشی از فشارهای درمان بیماری را از دوش بیمار و کادر درمان بردارد.

درباره دکتر ساینا

دکترساینا از سال ۱۳۹۵ با ارئه سرویس نوبت‌دهی و مدیریت مطب فعالیت خود را  آغاز کرد. اما به دلیل شرایط بازار تغییر مسیر داد و در مهر ماه ۱۳۹۶ وارد فضای ویزیت آنلاین پزشکی شد.

درباره لیان کپیتال

لیان کپیتال یک شرکت مدیریت سرمایه خصوصی (Private Equity) است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت  روی کسب‌وکارهای بالغ و نوپا در حوزه سلامت سرمایه‌گذاری می‌کند و در کنار دکترساینا، شرکت‌هایی چون «دکتردکتر و هومکا» در بخش سلامت الکترونیک، «آدریان سلامت، هیلیا فارمد و نیچرز پلنتی» در بخش مکمل‌های غذایی و دارویی و «مهرگیاه، زیدشت و شیرین مهرآرا» در بخش غذا و نوشیدنی سالم را در سبد سرمایه‌گذاری‌ خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×