آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » دیجی‌نکست در استارتاپ پلآکارت سرمایه‌گذاری کرد
اخبار استارتاپی

دیجی‌نکست در استارتاپ پلآکارت سرمایه‌گذاری کرد

خرداد 1, 1402 60

پلآکارت در کمپ تابستانی 1401 وارد دیجی‌نکست شد و به جمع دیگر استارتاپ‌هایی پیوست که در این شتابدهی حضور دارند. دیجی‌نکست در مرحله پیش‌بذری به این استارتاپ سرمایه تزریق کرده است. در حال حاضر پلآکارت در دیجی‌نکست مستقر است. به همین دلیل، این استارتاپ می‌تواند از امکانات و منابعی که در اختیار شرکت‌هایی همچون دیجی‌نکست قرار دارد، بهره‌مند شود و برای بهبود عملکرد خود و توسعه فعالیت‌هایش، از آنها استفاده کند.

پلآکارت، پلتفرم فرصت‌های هنری و شبکه ارتباطی هنرمندان است. پلآکارت پلتفرمی در حوزه هنر و متمرکز بر هنرهای نمایشی است که با هدف بهینه‌سازی و ایجاد تحول در فرآیند تولید آثار هنری و گسترش شبکه اجتماعی هنرمندان و هنردوستان در فضای مجازی شکل گرفته است.

دیجی نکست در آخرین اخبار خود نیز به سرمایه‌گذاری در پلتفرم واقعیت افزوده مبتنی بر وب آرمو، دستیار آنلاین خرده فروشان زیترون،  اپلیکیشن چی‌گل و استارتاپ آی‌چین اشاره کرده بود. آرمو، زیترون و چی‌گل و آی‌چین نیز از کمپ‌های استارتاپی با دیجی‌نکست آشنا شدند و به آن پیوستند. علاوه بر آن، استارتاپ ایواسا در راند اول جذب سرمایه با هم‌سرمایه‌گذاری مجموعه دیجی‌نکست و هلثیو، موفق به جذب سرمایه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×