آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » دیجی‌کالا از فناوری واقعیت افزوده (AR) برای طراحی جعبه‌های جدید خود استفاده می‌کند
اخبار استارتاپی

دیجی‌کالا از فناوری واقعیت افزوده (AR) برای طراحی جعبه‌های جدید خود استفاده می‌کند

اردیبهشت 3, 1403 50

دیجی‌کالا در بسته‌بندی جدید خود از فناوری واقعیت افزوده یا AR استفاده میکند. این طرح برنده مسابقه جایزه دیجی‌کالا پرایز است که با استفاده از فناوری واقعیت افزوده طراحی شده است.

ایران و سفر خودروهای دیجی کالا در سراسر کشور، موضوع واقعیت افزوده استفاده شده برای جعبه‌های جدید دیجی‌کالا است. این موضوع با طرح نقشه‌ روی جعبه که با استفاده از نشانه‌های مطرح شهرهای ایران ترسیم شده، همخوانی دارد. این طرح سال گذشته و در مسابقه دیجی‌کالا پرایز که با موضوع بهبود تجربه مشتریان با بسته‌های دیجی‌کالا برگزار شد، رتبه اول و عنوان برگزیده را کسب کرد.

کاربران دیجی کالا نیازی به نصب نرم افزار برای اسکن کد QR روی بسته های جدید ندارند و تنها از طریق دوربین تلفن همراه و با استفاده از مرورگر گوشی هوشمند می توانند پاداش دریافت کنند.

در این طراحی، خودروی دیجی‌کالا پس از اسکن کد و نگه داشتن دوربین روی تصویر، از انبار به منزل مشتری حرکت می‌کند و پس از رسیدن به منزل، بنری با شعار جدید دیجی‌کالا، «لبخند به خانه می رسد» بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

اولین مسابقه جایزه دیجی کالا در سال 1402 برگزار شد و قرار است از این به بعد هر ساله به یکی از موضوعات بسته بندی در صنعت خرده فروشی آنلاین بپردازد. طرح برنده امسال به 2 میلیون جعبه در 18 سایز رسید و کاربران دیجی کالا در سراسر ایران از ابتدای فروردین خرید خود را با این بسته بندی و طرح جدید دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×