آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » رایچت نسخه جدید خود را با قابلیت‌های پاسخ‌دهی خودکار و تحلیل مسیر کاربر منتشر کرد
اخبار استارتاپی

رایچت نسخه جدید خود را با قابلیت‌های پاسخ‌دهی خودکار و تحلیل مسیر کاربر منتشر کرد

فروردین 18, 1403 60

بروزرسانی اخیر رایچت، که با ویژگی‌های جدیدی چون «ربات‌ پاسخگو» و«تحلیل مسیر کاربران» همراه بوده است، این امکان را برای متخصصین فروش و بازاریابی فراهم می‌کند تا با تحلیل رفتار و نیاز کاربران، به درک بهتری از سیستم پشتیبانی و نحوه تعامل با کاربر در صفحات مختلف وبسایت دست‌یابند و با بکارگیری قابلیت «ربات پاسخگو» که امکان پاسخگویی خودکار را فراهم می‌سازد، نسبت به بهینه سازی استراتژی فروش و بهبود عملکرد وبسایت خود اقدام نمایند.

به‌روزرسانی جدید رایچت، شامل ویژگی‌های کلیدی زیر می‌باشد:

  • خودکارسازی فرآیندهای پشتیبانی: این قابلیت به تیم‌ها امکان می‌دهد تا آسان تر، سریع تر و بصورت داده محور فرآیندهای پشتیبانی را مدیریت کنند، از این رو به افزایش بازدهی و کاهش زمان پاسخگویی کمک خواهد کرد.
  • ربات‌های پاسخگو: این قابلیت امکان پاسخگویی خودکار و فوری به سوالات کاربران را در هر روز و ساعتی از شبانه روز امکان پذیر خواهد کرد و منجر به بهبود سطح رضایتمندی کاربران وبسایت خواهد شد.
  • تحلیل مسیر کاربر: این قابلیت به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا  درک بهتری از نحوه تعامل کاربران با وب‌سایت خود به دست آورند، این امر می‌تواند با فراهم آوردن امکان بررسی صفحات و بخش‌هایی که بیشترین تعداد سوالات در آنها پرسیده می ‌شود به استراتژی‌ بازاریابی و پشتیبانی در وبسایت کمک کند.
  • بهبود قابلیت‌های دپارتمان‌بندی: این قابلیت امکان پاسخگویی شخصی سازی‌شده و تخصصی را در راستای سازمان‌دهی تیم‌های پشتیبانی و فروش فراهم می‌آورد، که موجب افزایش بازدهی و اثربخشی سیستم پشتیبانی شما خواهد شد.

 

به گفته قادر صادقی مدیرعامل رایچت؛ این سازمان با انتشار به‌روزرسانی اخیر خود، گام بزرگی در مسیر هم‌راستایی با استانداردهای جهانی در زمینه پشتیبانی و فروش آنلاین برداشته است و استراتژی جدید سازمان برای سال ۱۴۰۳،  رایچت را مجهز به ابزارهای پیشرفته‌ای در زمینه فروش و بازاریابی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×