آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » رشد سالانه 135درصدی تپسی در سال 1401 نسبت با سال گذشته
اخبار استارتاپی

رشد سالانه 135درصدی تپسی در سال 1401 نسبت با سال گذشته

اردیبهشت 11, 1402 100

اطلاعات منتشر شده در سایت کدال نشان می‌دهد شرکت تپسی در سال ۱۴۰۱ توانسته است با تجربه رشد درآمدی مثبت به میزان ۱۱.۵ درصد، به موفقیت خود در بازار تاکسی آنلاین ادامه دهد. بررسی ماه به ماه درآمد سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل آن، نشان می‌دهد که شرکت تپسی در هر یک از ماه‌های سال جاری در مقایسه با ماه‌های مشابه سال قبل، رشد داشته است. لازم به ذکر است این رشد خطی نبوده و در برخی ماه‌ها، به خصوص در ماه مهر ۱۴۰۱ که کشور با محدودیت‌های اینترنت همراه بوده، رشد کاهشی نیز داشته است.

به علاوه، در فروردین ماه ۱۴۰۲، به دلیل تعطیلات نوروزی، درآمد شرکت تپسی نسبت به ماه پیش از آن، یعنی اسفند ۱۴۰۱، کاهش یافته است. با این حال، تپسی در این ماه توانسته است با درآمدی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، نشان دهد که هنوز هم در مسیر رشد خود قرار دارد. در واقع، مقایسه درآمد تپسی در مدت زمان مذکور با مدت مشابه سال قبل نشان داده است که این شرکت با یک رشد درآمدی به میزان ۱۰۷ درصد، موفق به جلب رضایت بیشتر مشتریان خود شده است. همچنین میزان رشد سالانه تپسی در سال 1401 نسبت به سال قبل برابر با ۱۳۵ درصد بوده است.

نمودار زیر روند درآمد ماهانه تپسی را از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا فروردین ماه ۱۴۰۲  نشان می‌دهد.

کاهش درآمد در مهر ماه 1401 به دلیل محدودیت‌های اینترنتی اعمال شده در این سال است. همچنین در اوایل ماه بهمن سال گذشته، شرکت تپسی خبر آغاز یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×